printlogo


کد خبر: 149329تاریخ: 1394/9/2 00:00
سرخط خبر

 حمید رضاییان، مدیرعامل شرکت کشتی‎سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از مذاکره با شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، کره‌جنوبی، ایتالیا، چین و ترکمنستان برای اجرای پروژه‌های مشترک خبر داد.
 مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه بین 3 سازمان دامپزشکی، غذا و دارو و استاندارد برای صدور موافقت اصولی در تولید خمیر مرغ از گوشت مرغ‌های پایان دوره توافق شده است، گفت: برای توافق درباره جزئیات گروه کارشناسی در حال بررسی‌های نهایی است.
 رضا تقی‌پور، عضو حقیقی شورایعالی فضای مجازی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری برای انحلال شوراهای موازی در حوزه فضای مجازی گفت: مجلس در این‌باره سرعت عمل به خرج نداد و حتی سیر عادی آن هم طی نشد.
 علی کیان، مدیرکل منابع طبیعی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 62 هکتار از اراضی ملی استان تهران به ارزش ریالی 230 میلیارد ریال از متصرفان و متخلفان بازپس‌گیری و رفع تصرف شده است.
 سیدمهدی میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با تأکید بر اینکه همه کارت‌های گارانتی نامعتبر را از سطح بازار جمع می‌کنیم، گفت: همه مراکز خدمات پس از فروش تنها تا 30 آذر مهلت دارند تا مجوزهای لازم را از اتحادیه ما دریافت کنند در غیر این صورت پلمب می‌شوند.
 مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک در  بخشنامه‌ای جزئیات حذف ۶۷ ردیف تعرفه از دریافت ارز مبادلاتی را اعلام کرد.
 کاوه زرگران، دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران از نامگذاری سال ۲۰۱۶ به نام سال بین‌المللی حبوبات خبر داد و گفت: این نامگذاری از سوی سازمان ملل و برای اطلاع‌رسانی اهمیت غذایی حبوبات صورت گرفته است.
 رضا تقی‌زاده، معاون فروش و بازاریابی سایپا با بیان اینکه وضعیت خریداران خودروی اقساطی خارج از ظرفیت و اختصاص وام بانکی به خودروهای با تحویل‌ ۶۰ و ۹۰ روزه تعیین تکلیف شد، گفت: برای تحویل خودرو منتظر اعتبار بانکی هستیم که تا 2روز آینده عملی می‌شود.
 سیدرضی حاجی‌آقا‌میری، رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: اخیرا مالیات بر ارزش افزوده به فرش‌های صادراتی مرجوعی تعلق می‌گیرد در صورتی که فرش‌های صادراتی که به کشور برگرداننده می‌شوند از امکان صادرات مجدد برخوردارند که گرفتن مالیات بر ارزش افزوده از آنها اشتباه است.
 محمد اکبرنیا، مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به اینکه امور مربوط به بیمه بیکاری در 3 استان به صورت آزمایشی به کاریابی‌ها واگذار شده است، گفت: دومین موضوع در دست بررسی برای واگذاری به کاریابی‌ها دادخواست شکایت کارگران برای حل مشکلاتشان است.
 


Page Generated in 0/0049 sec