printlogo


کد خبر: 149332تاریخ: 1394/9/2 00:00
بیش از یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد
تارومار باند ترانزیت موادمخدر در پایتخت

گروه اجتماعی: فرمانده پلیس پایتخت از انهدام باند بزرگ ترانزیت و توزیع موادمخدر در پایتخت با هزار کیلوگرم مواد خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس پایتخت  با اعلام خبر انهدام باند بزرگ توزیع موادمخدر پایتخت گفت: در ادامه اجرای طرح‌های انضباط اجتماعی در پایتخت روز شنبه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، یک باند 11 نفره ترانزیت و توزیع موادمخدر در پایتخت را شناسایی و متلاشی کرد. وی با بیان اینکه یک تن انواع موادمخدر از اعضای این باند کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: اعضای این باند پس از انجام بازجویی‌های لازم به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد.
ردزنی سرکرده باند قاچاق در پاکستان
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ماموران انتظامی تهران بزرگ پیش از این نیز حدود
800 کیلوگرم انواع موادمخدر را از دیگر اعضای این باند کشف و ضبط کرده بودند، ادامه داد: با عملیات روز شنبه تمام اعضای این باند به غیر از سرکرده آنها که در پاکستان مستقر است، دستگیر شدند.
ساجدی‌نیا با بیان اینکه در 8 ماهه امسال میزان کشفیات موادمخدر در پایتخت
42 درصد افزایش داشته است، عنوان کرد:‌ در این مدت 41 باند نیز شناسایی و متلاشی شده‌اند.
وی افزود: این موادمخدر از شرق کشور وارد شده و به مقصد تهران بوده است و اعضای این باند که همگی سابقه‌دار هستند سعی داشتند این مواد را در سطح شهر تهران پخش کنند که توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.
ورود داعش شایعه است
رئیس پلیس پایتخت درباره شایعاتی مبنی بر ورود داعش به کشور نیز یادآور شد:‌ با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای گوناگون اعم از کشورهای اروپایی افتاده و در پی رصد اخبار توسط مردم این شایعات ایجاد شده اما در مجموعه پلیس پایتخت، همه ماموران فعال هستند و سعی و تلاش خود را برای جلوگیری ازهرگونه اتفاق احتمالی انجام می‌دهند. وی با بیان اینکه در تهران تمام نیروها، ویژه و آموزش‌دیده هستند، تصریح کرد: پیش‌بینی هرگونه اتفاق احتمالی را در تهران داشته‌ایم و نیروها از آمادگی لازم برخوردارند و تمام تلاش این است که از هرگونه اتفاق جلوگیری کنیم و همه مأموران جان‌برکف جان خود را برای حفاظت از مردم می‌دهند. وی افزود: موردی از تحرکات احتمالی درسطح شهر تهران نداشتیم و پلیس از آمادگی و هوشیاری کافی برخوردار است.
تکذیب قتل‌های سریالی پایتخت
رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از اظهاراتش درباره وقوع قتل‌هایی در پایتخت طی چند روز گذشته عنوان کرد: بیش از 90 درصد قتل‌ها کشف شده است و هیچ‌گونه شباهتی بین قتل‌های انجام گرفته وجود ندارد و این قتل‌ها سریالی نیست.
وی درباره انتشار عکس‌هایی مانند آنچه که طی روزهای قبل در شبکه‌های مجازی منتشر شده تحت عنوان «پلیس فتا حواسش به همه چیز است» خاطرنشان کرد: پلیس با هر پرونده‌ای که شاکی داشته باشد برخورد  می‌کند.
ساجدی‌نیا درباره جمع‌آوری دستفروشان و متکدیان توسط پلیس نیز گفت:‌ برنامه‌های پلیس درباره جمع‌آوری دستفروشان و متکدیان ایجابی است و بحث دستگیری نداریم، چراکه مقرر شده مکان‌های مناسبی را برای فعالیت دستفروشان در نظر بگیرند و تنها پلیس در امر ساماندهی آنها ورود می‌کند.
میتینگ انتخاباتی به شرط دریافت مجوز
ساجدی‌نیا همچنین درباره برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی بیان داشت:‌ مسؤول تامین امنیت برگزاری هرگونه جلسه در تهران پلیس است و حتما باید مجوزهای لازم را داشته باشند.
فرمانده انتظامی پایتخت در واکنش به انتشار عکسی درباره استعمال موادمخدر در مترو نیز عنوان کرد: پلیس تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت انجام می‌دهد اما مترو مجموعه 800 نفره به نام حفاظت و حراست دارد که افرادی به منظور ارتقای سطح امنیت مترو به کار گرفته شده‌اند اما با این حال اعلام آمادگی می‌کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم به آنها کمک کنیم و اگر پلیس چنین صحنه‌هایی را ببیند به دلیل جرم مشهود با آن برخورد می‌کند.
 


Page Generated in 0/0054 sec