printlogo


کد خبر: 149333تاریخ: 1394/9/2 00:00
تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های مناطق یک، ۲ و ۳ تهران

گروه اجتماعی: طبق هماهنگی انجام شده  مدارس و دانشگاه‌های سطح حوزه مناطق یک، ۲ و ۳ آموزش‌وپرورش امروز تعطیل است. سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور درباره جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در محدوده محل برگزاری مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: همه پرسنل راهنمایی و رانندگی فرماندهی تهران بزرگ از بامداد روز یکشنبه تا پایان مراسم در حال آماده‌باش کامل هستند.
مرادی با اشاره به هماهنگی انجام شده با مدیران آموزش‌وپرورش برای تعطیلی مدارس افزود: مدارس و دانشگاه‌های سطح حوزه مناطق یک،
۲ و ۳ آموزش‌وپرورش روز دوشنبه تعطیل است. وی به مهر گفت: استقرار پرسنل راهنمایی و رانندگی اعم از عملیاتی و فرماندهی در ساعت ۱۰ صبح دوم آذرماه ۹۴ در محل‌های استقراری برای اجرای طرح انتظامی و ترافیکی پیش‌بینی شده است. مرادی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترددی از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز به صورت کامل اجرا می‌شود، یادآورشد: پلیس راهور برای تسهیل در امر تردد میهمانان ویژه مجمع کشورهای صادر‌کننده گاز تمهیدات ویژه‌ای را اعمال خواهد کرد. اجرای محدودیت در بزرگراه‌های چمران، صدر، نیایش و مدرس اعمال خواهد شد. از این رو همه ورودی‌ها و خروجی‌های بزرگراهی منتهی به بزرگراه چمران، حدفاصل پل پارک وی تا نیایش ممنوعیت تردد خواهند داشت. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور خاطرنشان کرد: بار ترافیکی این معابر با توجه به حضور عوامل پلیس راهور در محل‌های ورودی و خروجی به دیگر خیابان‌ها منتهی خواهد شد.


Page Generated in 0/0052 sec