printlogo


کد خبر: 149334تاریخ: 1394/9/2 00:00
گزارش اردوهای مختلط روی میز بهارستان

گروه اجتماعی: عضو کمیسیون آموزش مجلس از دریافت اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی تحت عنوان اردوی علمی و خارج از دانشگاه خبر داد.
قاسم جعفری، عضو کمیسیون آموزش مجلس با اعلام این خبر به مهرگفت: گزارش‌ها و خبرهای متفاوتی از برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها رسیده که هنوز جمع‌بندی نشده است.
وی بیان داشت: اردوهای برگزارشده، مواردی نیست که بشود آن را انکار کرد، خیلی از این اردوها تحت عنوان اردوی علمی و خارج از دانشگاه برگزار شده تا بتوانند راه فرار را
تبیین کنند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: بهترین مدرک برگزاری اردوها، ابلاغ دستور منع اردوهای مختلط توسط رئیس‌جمهور است. وقتی این موضوع مطرح می‌شود بدین معنی است که مواردی وجود داشته است.
وی عنوان کرد: همه می‌دانند وقتی رهبری این موضوع را علنی مطرح می‌کنند،  مواردی وجود داشته و انکار این مساله، کار را سخت‌تر می‌کند.
جعفری اظهار داشت: رهبری با اطلاع کامل در این باره صحبت کرده‌اند و این نشان از بی‌اطلاعی افرادی است که اظهار کردند اردوی مختلط وجود نداشته و برگزار نشده است. وی ادامه داد: خود آنها نیز این موضوع را قبول دارند منتها در کمیت آن بحث داشته و اعلام می‌کنند خارج از دانشگاه بوده اما نمی‌شود اصل برگزاری آن را انکار کرد.


Page Generated in 0/0062 sec