printlogo


کد خبر: 149358تاریخ: 1394/9/2 00:00
اخبار

درخواست تراکتورسازی از اولیویرا
باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از وی خواست بازیکنان موردنظرش را برای تقویت تیم معرفی کند. باشگاه تراکتورسازی تبریز که تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر نتایج مناسبی کسب نکرده و با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد، در بعضی پست‌ها به خصوص در خط حمله به بازیکنان جدید نیاز دارد. بر همین اساس، مسؤولان باشگاه از تونی اولیویرا سرمربی خود خواسته‌اند هرچه سریع‌تر نفرات مورد نظرش را معرفی کند.  سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه در این باره به مهر گفت: ما روز شنبه نامه‌ای به تونی زدیم و از وی خواستیم بازیکنانی که نیاز دارد را زودتر به ما معرفی کند تا در نیم‌فصل بتوانیم با این بازیکنان مذاکره کنیم.  وی همچنین افزود: یکی از مشکلات ما عدم گلزنی است و باید این مشکل را با جذب بازیکن حل کنیم. فعلا منتظریم تا ببینیم پاسخ تونی در این ارتباط چیست.

وقتی کارمند نامه رئیس را پاره می‌کند!
کارمند دپارتمان داوری، نامه اصفهانیان را پاره کرد.  به گزارش کاپ، به دنبال درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بخشیدن کارت قرمز صادقی که به اشتباه در بازی با ذوب‌آهن و در جریان مسابقات حذفی از جهانبازی دریافت کرد، رئیس کمیته انضباطی از رئیس کمیته داوران درخواست می‌کند آنها جواب بدهند که آیا کارت اشتباه پرسپولیس مورد قبول آنهاست یا خیر. در این بین اصفهانیان نیز با نوشتن نامه‌ای به رئیس کمیته انضباطی و دبیرکل اعلام کرده کارت قرمز اشتباه بوده است اما طبق ماده 31 اساسنامه خودتان تصمیم بگیرید. از طرف دیگر نیز رئیس دپارتمان انضباطی نامه‌ای به دپارتمان داوران می‌نویسد که او هم نظرش را بگوید که در این بین یکی از کارمندان دپارتمان به کمیته انضباطی مراجعه می‌کند و می‌گوید نامه اصفهانیان را بدهید زیرا امضای او جعلی است. بلافاصله با اصفهانیان تماس گرفته می‌شود و او می‌گوید هیچ نامه جعلی وجود ندارد و آن نظر رسمی من است که همین کارمند نامه را گرفته و آن را پاره می‌کند و یک نامه از رئیس دپارتمان داوری برای دبیرکل نوشته می‌شود که مانع بخشیدن کارت قرمز صادقی شوند. این موضوع با اعتراض شدید رئیس کمیته انضباطی مواجه می‌شود و به دبیرکل شکایت می‌کند. در نهایت نیز مانع بخشش کارت قرمز صادقی می‌شود. در این رابطه رئیس کمیته انضباطی نیز می‌بیند حق قانونی کمیته آنها ضایع شده و به رئیس فدراسیون شکایت می‌کند.  کل ماجرا از اینجا سرچشمه گرفته که یک کارمند کاملا بی‌اطلاع (الف-الف) به خود حق داده که نامه رسمی رئیس کمیته داوران را پاره کند و نامه دیگری بفرستند که هم دبیرکل را سردرگم کنند و هم مانع بخشیدن کارت قرمز دروازه‌بان پرسپولیس شوند.

بوی زیدان می‌آید
برخی کارشناسان فوتبال در اسپانیا، حتی پیش از ال‌کلاسیکو هم به اینکه بنیتس تا پایان فصل به‌عنوان مربی در رئال خواهد ماند، با دیده تردید نگاه می‌کردند و بیشتر اخبار حکایت از اخراج قریب‌الوقوع بنیتس دارند. علاوه بر شکست سنگین برابر بارسا، شکل بازی‌های رئال در این فصل هرگز راضی‌کننده نبوده و مجموع این عوامل احتمالا باعث برکناری بنیتس خواهد شد.  در رسانه‌های اسپانیا، از زین‌الدین زیدان به‌عنوان محتمل‌ترین جانشین بنیتس یاد می‌شود.  زیزو که هم‌اکنون مربی تیم دوم رئال است، 2 فصل پیش به‌عنوان دستیار آنچلوتی، تجربیات ارزشمندی کسب کرده و به واسطه سال‌ها بازی در این تیم، از شرایط و جو حاکم بر رئال نیز به خوبی آگاه است. از روبرت فرناندز، مدیر تیم‌های پایه‌ای رئال که سابقه سال‌ها هدایت تیم‌هایی چون بتیس و سلتا را در کارنامه دارد نیز به‌عنوان گزینه دیگر جانشینی بنیتس نام برده شده است.  شاید بسیاری از هواداران رئال مشتاق بازگشت آنچلوتی باشند ولی مشخصا تا زمانی که پرس ریاست باشگاه را برعهده دارد، احتمال بازگشت کارلتو نزدیک به صفر است.

راجرز گزینه مربیگری در تیم ژاوی
برخی مطبوعات مدعی شدند باشگاه السد قطر در حال مذاکره با سرمربی سابق لیورپول برای هدایت این تیم است. برندان راجرز، سرمربی سابق لک‌لک‌ها که در ماه گذشته به خاطر نتایج ضعیفی که به دست آورد از این تیم اخراج شد و جایش را به یورگن کلوپ، مربی سرشناس آلمانی داد گزینه مربیگری السد قطر است.  یکی از روزنامه‌های انگلیسی مدعی شد باشگاه السد قطر به دنبال راجرز است تا او را به دوحه بیاورد. روزنامه دیلی‌اکسپرس انگلیس بیان کرد برندان راجرز پیشنهاد چند میلیون یورویی را از باشگاهی قطری دریافت کرده است ولی این روزنامه اسم باشگاه را فاش نکرد.


Page Generated in 0/0063 sec