printlogo


کد خبر: 149371تاریخ: 1394/9/2 00:00
سلام وطن

 اینجانب به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کردم و برای اطلاع از برداشت حساب در یک تاریخ معین درخواست پرینت حساب دادم. کارمند بانک ملت اعلام کرد بابت هر صفحه پرینت ۵۰۰ تومان کارمزد دریافت می‌کنیم. از آنها خواستم پرینت تاریخی که می‌خواهم به من بدهند اما آنها در کمال ناباوری اعلام کردند امکان ندارد و باید پرینت تاریخ‌های آن روز تا روز درخواست را بگیرید. بنده مجبور شدم ۶ هزار تومان بابت ۱۲ صفحه پرینت پرداخت کنم. عجیب اینکه با دریافت پرینت حساب مشخص شد پرینت‌های بانک ملت رقم کامل ۱۶ رقمی کارت‌هایی که پول به آنها واریز کردم را نمی‌دهد چون فقط در صفحه پرینت جای ۱۴ رقم اول بود! زمانی که به کارمند بانک ملت اعتراض کردم آنها گفتند شما درست می‌گویید و به‌عنوان انتقاد، انتقال می‌دهیم! من زمان و پولم را هزینه‌ کردم و نتیجه‌ای نگرفتم.
بیات از کرج
 این وضعیت اقتصادی کی درست می‌شود؟ ۱۰۰ روز شد ۸۰۰ روز و خبری نیست که نیست!
دهبانی                                                                                   
 گاهی می‌شنوم در جمع‌هایی می‌گویند مردم ایران قدردان امنیتی که در کشور به مدد پیروزی انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد ملت داریم نیستند! این درست نیست. تا جایی که با اطرافیان و در محل کسب با مردم سر و کار دارم حالا دیگر همه می‌دانند که امنیت ایران زبانزد شده است. همه می‌دانند خون شهدا از‌جمله شهدای مدافع حرم از مرز و بوم ایران نگهداری کرده است و همه قدردان این شهدا و درایت رهبری و سربازان جان برکف میهن هستیم.
لطفعلی‌زاده
گزارشی درباره خدمات اپراتورهای تلفن همراه در اربعین و مسیر زائران تهیه کنید چرا که ارتباط با خانواده‌ها در این راه مشکل است.
طاهرنژاد
 وزیر ارتباطات 2 سال است که وعده افزایش سرعت اینترنت را می‌دهد اما این کندی دست از سر ما برنمی‌دارد. در زمان خرید حرف از 2 تا 8 میگ سرعت است اما در زمان استفاده این تنها یک سراب است.
سارا علایی
 


Page Generated in 0/0056 sec