printlogo


کد خبر: 149476تاریخ: 1394/9/4 00:00
کوتاه و گویا

  حمید قربانی، مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از برگزاری همایش  «دستاوردها و تجارب پروژه‌های پژوهشی مناطق بیست‌ودوگانه» در چهارشنبه 4 آذر در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 2 تهران خبر داد و گفت در این همایش از ۵ پروژه پژوهشی برتر شهری تقدیر خواهد شد.
  پس از برگزاری دوره آموزشی پناهگیری و خروج در شرایط اضطراری برای پرسنل ساختمان مرکزی سازمان مدیریت پسماند و آشنایی کارکنان با نحوه پناهگیری و خروج اضطراری و شناسایی نقاط امن و نقاط پرخطر، اولین مانور مربوط به زلزله فرضی در این ساختمان به اجرا درآمد.
  کاوه پزشک، دبیر همایش و مدیر صنعت و معدن سازمان بسیج مهندسان اعلام کرد: اولین همایش مدیریت جهادی به میزبانی سازمان بسیج مهندسان تهران بزرگ، در تیرماه سال 1393 با حضور جمعی از مدیران برتر، شایسته و جهادی و با اجرای مراسم تقدیر از مدیران جهادی کشور با موفقیت برگزار شد. ا مسال نیز با عنایت به فرمایشات رهبری و به منظور ایجاد همبستگی میان قوای مهندسی کشور مقرر شده است که دومین همایش مدیریت جهادی در 14 بهمن‌ماه 1394 و در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شود.
  سعدالله عیسی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ از برپایی دوره‌های آموزشی محیط زیست شهری در قالب جشنواره مشکات خبر داد.


Page Generated in 0/0062 sec