printlogo


کد خبر: 149495تاریخ: 1394/9/4 00:00
اخبار

دی ماریا خبر از جدایی رونالدو داد
 وضعیت کریستیانو رونالدو در هاله‌ای از ابهام است. رسانه‌های اسپانیایی از اختلاف این بازیکن بزرگ با رافائل بنیتس سخن به میان می‌آورند. ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در فصل جاری شرایط خوبی ندارد و هواداران رئال هم او را یکی از دلایل ناکامی تیم خود می‌دانند. شایعه‌های زیادی درباره اختلاف رونالدو با بنیتس و احتمال جدایی او از رئال‌مادرید به گوش می‌رسد، این درحالی است که فلورنتینو پرس به صراخت اعلام کرد رونالدو مشکلی با بنیتس ندارد و در رئال می‌ماند اما واقعیت چیز دیگری را می‌گوید. آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن که رابطه بسیار خوبی با کریستیانو رونالدو دارد در صحفه اجتماعی خود در فیس‌بوک عکسی از خود و رونالدو با پیراهن رئال‌مادرید را منتشر کرد و زیر آن نوشت: بزودی دوست من. شایعه‌های زیادی درباره پیوستن کریستیانو رونالدو به پاری‌سن‌ژرمن بعد از جدایی از رئال‌مادرید به گوش می‌رسد. سخن درگوشی رونالدو با لوران بلان، دیدار با ناصر الخلیفی و این پیام آشکار دی ماریا به خوبی ثابت می‌کند که خبرهایی در راه است و این احتمال زیاد است که بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال‌مادرید راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. رونالدو در فصل جاری 12 بار پیراهن رئال‌مادرید را برتن کرده است اما تنها در 4 بازی موفق شده برای این تیم گلزنی کند و این نشان می‌دهد که اصلا آماده نیست. او در دیدار برابر بارسلونا هم نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد تا انتقادها از او زیاد شود.

نام مجیدی، از کمیته فنی فدراسیون خط خورد!
فرهاد مجیدی به خاطر مشغله‌های فراوان از کمیته فنی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد. سایت فدراسیون فوتبال نوشت؛ طی حکمی از سوی علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال منصوب شد. همچنین طی احکامی جداگانه دکتر محمد احسانی، جلال طالبی، فریدون معینی، محمود یاوری و محمد خبیری به عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند.در قسمتی از این حکم آمده است: با توجه به تخصص و تجارب ارزشمند شما و طبق مصوبات هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتبال منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر شما و دیگر همکاران در راستای مسؤولان این کمیته، شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون باشیم. بدین ترتیب نام فرهاد مجیدی از کمیته فنی فدراسیون فوتبال خط خورد البته او به دلیل گرفتاری‌های شخصی و حضور مداوم در خارج از ایران، به کفاشیان گفته بود نمی‌تواند در جلسات حضور مستمر داشته باشد.

دلیل اصلی رفتن کواچ از ایران چه بود؟
اسلوبودان کواچ هنوز با ایران قرارداد دارد اما دیگر سرمربی تیم ملی نیست! مسؤولان فدراسیون کار با لوزانو را تمام کرده‌اند و برای اینکه به المپیک برسند این مربی آرژانتینی را جانشین کواچ کرده‌اند تا شاید اتفاقی که سال‌ها خیلی‌ها انتظارش را کشیده‌اند بیفتد. اما کواچ چرا از ایران رفت؟آیا دیگر شرایطی نبود که او بماند و کارش را با تیم ملی ادامه بدهد؟ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره رفتن او می‌گوید: «من در مکه بودم که شنیدم کواچ از رفتن ناراحت است و مصاحبه کرده است. ما 2 تا جلسه 3 ساعته با ایشان داشتیم و همه چیز در این جلسات مطرح شد. ما اصرارمان هماهنگی بیشتر بود. من مثالی زدم برای ایشان و گفتم وقتی وارد مسابقه می‌شوی می‌بینی همه مرتب هستند و یکدست، این رفتار در تیم اثر می‌کند. گفتم وقتی شما می‌آیی تنها غذا می‌خوری و می‌روی یا چورا و ساتی تنها غذا می‌خورند این را نمی‌شود گفت انسجام تیمی. ولاسکو صبر می‌کرد همه می‌آمدند بعد غذا می‌خورد. ایشان خیلی چیزها را پذیرفت اما این پذیرفتن مشکل ما را حل نمی‌کرد. چه تضمینی وجود داشت المپیکی شویم. او می‌گفت صددرصد می‌رویم اما من گفتم با کدام تضمین. سعید معروف تیم را جمع می‌کرد و با بچه‌ها حرف می‌زد. ایشان واکنش نشان می‌داد.ما حافظ منافع خودمان هستیم نه منافع او. همه چیز از لیگ جهانی شروع شد و در جام واگنر خودش را نشان داد. کواچ تا سپتامبر با ما قرارداد دارد. به او ایمیل زدیم و تشکر کردیم و تصمیم فدراسیون را گفتیم. ایمیل محترمانه. وکیل ایشان هم ایمیل زده که محترمانه به تفاهم برسیم».
 


Page Generated in 0/0071 sec