printlogo


کد خبر: 149507تاریخ: 1394/9/4 00:00
سلام وطن

  این وضعیت اقتصادی کی درست می‌شود؟ ۱۰۰ روز شد ۸۰۰ روز و خبری نیست که نیست!
دهبانی
  امام خامنه‌ای 12 آبان همین امسال بود که درباره بزک‌کنندگان چهره آمریکا فرمودند: «وانمود می‌کنند که آمریکایی‌ها اگر هم یک روزی دشمن بودند امروز دیگر دشمنی نمی‌کنند». با این وجود می‌بینیم برخی از مسؤولان می‌گویند آمریکا به فکر براندازی در ایران نیست؟ این تفاوت در موضع‌گیری دلیلش چیست؟ چرا برخی کم‌کم به دامن آمریکا افتاده‌اند؟
ساوجی از کرج
 در خبرها آمده بود که 1700 تن سیب‌زمینی را در کشور معدوم کردند؟ این چه حرکت بی‌خردانه‌ای بوده است؟ آیا ما در کشور گرسنه نداریم؟ یا اگر نداریم آیا این محصول قابل صادرات به کشورهای محروم‌تر نیست؟ مسؤولان وزارت کشاورزی و صنعت به مردم پاسخ بدهند که چه تدبیری در این بی‌تدبیری‌شان نهفته بود؟
علی طبسی
 نگاهی به کشورهای اطراف‌مان دلیل خوبی است برای دیدن پیشرفت‌های خود و اینکه مقاومت در برابر زورگویان چه نتیجه‌ای داشته است. برای مثال ما قدرت منطقه‌ای هستیم یا عربستان یا پاکستان، عراق و... امنیت ایران کجا و دیگر کشورها کجا... این باید تلنگری باشد به غربگرایان.
سماحیان از تهران
 زمینی سنددار در منطقه 15 شهرداری تهران دارم که از سال‌ها پیش خریداری شده است. اکنون پس از چندین سال دوندگی هنوز نمی‌توانم از شهرداری یا معادل پولی یا خود زمینم را به بهانه افتادن در اتوبان در طرح تفصیلی جدید بگیرم. سند نیز از سوی قوه‌قضائیه مورد تایید بوده است و هیچ مشکلی ندارد. مشکل مالی هم دارم اما نمی‌توانم به پول این زمین برسم. کسی به داد ما نمی‌رسد!
(مشخصات فرد نزد روزنامه محفوظ است)
یک شهروند تهرانی

 


Page Generated in 0/0054 sec