printlogo


کد خبر: 149586تاریخ: 1394/9/7 00:00
سرخط خبر

 اکبر ترکان، دبیر شورایعالی مناطق آزاد از راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی پس از لغو تحریم‌ها خبر داد و گفت: با خودروسازان مشهور دنیا در این زمینه مذاکره می‌کنیم.
 تجار هندی اعلام کردند به لطف ازسرگیری واردات برنج هندی توسط ایران و دیگر کشورها، قیمت برنج باسماتی این کشور افزایش یافته و به 2800 روپیه در هر کیلوگرم رسیده است.
 شیوه‌نامه نحوه تعیین صلاحیت شرکت‌های اکتشاف، توسعه و تولید از میدان‌های نفت و گاز کشور از سوی وزیر نفت ابلاغ شد.
 شرکت ژاپنی تویوتا در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر 35/8 میلیون خودرو فروخت و پرفروش‌ترین شرکت خودروسازی در جهان طی این مدت شناخته شد.
 وزارت اقتصاد تایلند اعلام کرد این کشور انتظار دارد پس از سفر هیأت تجاری تایلند به ایران 200 هزار تن برنج به ایران صادر کند.
 رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی ایران گفت: در کنفرانس رونمایی قراردادهای نفتی تهران، شرکت‌های نفتی بین‌المللی نظیر شل، توتال، انی، لوک اویل، وینترشال، سینوپک، کوگاز، دی‌ان‌او، تره‌وی، وودساید، پتروناس، پرتامینو اندونزی، پی‌جی‌اس‌سی و... حضور پیدا می‌کنند.
 احمدرضا عمرانی‌فرد، عضو هیات‌مدیره انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از دپوی بیش از 18 میلیون تن سیمان با هزینه تولید بالغ بر هزار میلیارد تومان در انبار کارخانه‌ها خبر داد و گفت: در حال مذاکره با کارخانه‌ها هستیم تا در زمستان خط تولید خود را برای 2 ماه متوقف کنند.
 وزیر صنعت اعلام کرد: مشکلاتی در بخش مالیات و ‌بیمه در واحدهای صنعتی وجود دارد که در این‌باره نامه‌هایی را به وزارت اقتصاد ارسال کردیم تا این مشکلات رفع شود.
 


Page Generated in 0/0073 sec