printlogo


کد خبر: 149594تاریخ: 1394/9/7 00:00
کوتاه و گویا

  سیداحمد رئیس‌السادات، دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران در سومین سمپوزیوم تازه‌های آرتروز زانو گفت: براساس بررسی‌های انجام شده حدود ۱۵ تا ۳۰ درصد افراد بالای
۵۰ سال به آرتروز زانو مبتلا هستند.
  به گفته جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند، این سازمان با اعزام ماشین‌آلات  مکانیزه از قبیل جاروب، سمی تریلر، مخازن مخصوص پسماند و تجهیزات کارگری به نظافت و پاکیزگی شهر کربلا در ایام اربعین می‌پردازد.
  مرحله فینال دومین دوره مسابقات ملی جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس با حضور کریمی قدوسی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال  در مجتمع ورزشی آرش میراسماعیلی تهران برگزار شد. جواد موحد، دبیر این دوره از مسابقات درباره رشته بازی‌های گزینش شده عنوان کرد: پس از برگزاری کارگروه‌های اجرایی در تابستان سال جاری مقرر شد بازی‌های فیفا در دو
پلت فرم کنسول و پی‌سی و بازی‌های کانتر و دوتا٢ به‌صورت گروهی و انفرادی و بازی‌های ایرانی گلدن کاپ و ارتش‌های فرازمینی در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند. گفتنی است، این مسابقات تا تاریخ ٨ آذر ماه سال جاری ادامه دارد و به نفرات برتر در مراسم اختتامیه جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.
  سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان فارس با حضور معاون وزیر ارشاد، استاندار فارس و دیگر مدیران استانی افتتاح شد و تا ٨ آذرماه روزانه از ساعت ١٠ تا ١٩ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس (شیراز شهرک گلستان)، پذیرای علاقه‌مندان است.
 


Page Generated in 0/0065 sec