printlogo


کد خبر: 149601تاریخ: 1394/9/7 00:00
اخبار

فروش «فیلم محمد رسول‌الله(ص)» به مرز 14 میلیارد رسید
با وجود تعداد زیاد فیلم‌های اکران شده در این دوره و اعتراض برخی اهالی سینما، فیلم‌های سینمایی روی پرده در هفته گذشته نسبت به هفته‌های پیشین فروش بهتری داشتند که از جمله فروش فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» به مرز 14 میلیارد رسید و انیمیشن دینی «شاهزاده روم» از مرز یک میلیارد گذشت. همچنین علی شعبانی، مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم  «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش 350  میلیون تومان در تهران رسید و در شهرستان‌ها به فروش70  میلیون دست یافت.  وی فروش فیلم «شیفت شب» ظرف 9 روز نمایش در تهران را 230 میلیون تومان عنوان کرد. امیر قطبی، مدیرپخش فیلمیران نیز درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت: این فیلم با 30 روز نمایش در تهران به فروش 370 میلیون تومان دست یافته است و در شهرستان‌ها نیز 110میلیون فروش داشت و کل فروش فیلم تاکنون به 480 میلیون تومان رسیده است.   وی فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» را 105 میلیون تومان در تهران عنوان کرد. همچنین پیمان سنماری از دفتر نیکان‌فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» توضیح داد: فیلم ظرف 9 روز نمایش در تهران حدود 60 میلیون تومان فروش داشته است.

پدر شهید احمدی‌روشن دبیر اکران‌های مردمی جشنواره عمار شد
در دیداری با حضور اعضای دبیرخانه جشنواره مردمی عمار و محمد سروررجایی، شاعر و مستندساز افغانستانی و حجت‌الاسلام عسگر آقایی در منزل پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، حاج‌رحیم احمدی روشن به‌عنوان دبیر اکران‌های مردمی ششمین جشنواره عمار معرفی شد. به گزارش «وطن امروز»، در این دیدار، پدر شهید احمدی‌روشن ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای دبیرخانه جشنواره عمار با اشاره به اینکه برخی افراد با نادیده گرفتن رهنمودهای ولی فقیه راه دیگری را می‌روند اما اگر عمارهای انقلاب با بصیرت و موقعیت‌سنجی خودشان عمل کنند، بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، دیگر حسین‌ها به کربلا کشیده نمی‌شوند و سر حسین‌ها بر سر نیزه‌ها نمی‌رود و این وظیفه برعهده جشنواره عمار است که با نمایش فیلم‌های روشنگرانه، رشادت‌ها و فداکاری‌های عمارها را به نسل‌ امروز و آینده منتقل کند که این باعث جذب عمارهای دیگری به انقلاب هم می‌شود.  وی با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند مانع برگزاری این جشنواره شوند، تصریح کرد: متاسفانه به‌رغم اینکه برخی مسؤولان ادعای انتقادپذیری و شنیدن نظرات دیگران را دارند ولی در عمل این طور نیست. مثلا بعد از عید امسال، حداقل 20 برنامه سخنرانی مرا در دانشگاه‌ها لغو کردند!

«معمای شاه» در فرانسه
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» گفت: به منظور ضبط سکانس‌های مربوط به حضور و زندگی فرح دیبا در کشور فرانسه، عازم این کشور می‌شویم. به گزارش فارس، علی لدنی ادامه داد: در حال حاضر سکانس‌های زندگی روزمره مردم در کوچه و خیابان در حال ضبط است. وی افزود: زندگی خاندان پهلوی و اتفاقاتی که درون این خانواده رخ می‌دهد و تا تغییر پادشاهی از رضاشاه به محمدرضا و همچنین نمایش رخدادهای خانواده دکتر وزیری، خط اصلی داستان معمای شاه را تشکیل می‌دهد اما آنچه در شرایط جامعه و نقش مردم در آن زمان و ارتباطات اجتماعی و سیاسی آنها در قبال حکومت پهلوی رخ می‌دهد، جزو سکانس‌هایی است که الان در شهرک غزالی در حال فیلمبرداری آن هستیم. این تهیه‌کننده درباره زمان اتمام تصویربرداری سریال معمای شاه هم گفت: پیش‌بینی ما این است تا یک سال دیگر تصویربرداری این مجموعه به پایان می‌رسد.

«رخ دیوانه» با پایانی متفاوت
توزیع می‌شود
فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی،  از 8 آذرماه وارد بازار شبکه نمایش خانگی می‌شود. به گزارش ‌آی‌سینما، بیتا منصوری،‌ تهیه‌کننده این فیلم در این‌باره گفت: «در کنار پایانی که در سینماها دیده شد، پایان دیگری نیز در این نسخه تازه گذاشته شده است که به دلایلی برای اکران عمومی انتخاب نشده بود. البته این پایان تازه کمی هم شیرین‌تر از پایانی است که در سینماها دیده شد».


Page Generated in 0/0057 sec