printlogo


کد خبر: 149611تاریخ: 1394/9/7 00:00
نفوذ

مسؤولان ساده‌لوح هدف نفوذ هستند
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت پروژه نفوذ به دنبال رخنه در افراد ساده‌لوح است. آیت‌الله موحدی‌کرمانی روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه تهران درباره نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: از سفارشات پیوسته مقام معظم رهبری گوشزد خطر نفوذ است. برخی غربی‌ها می‌گویند توافق هسته‌ای برای ما فرصتی است تا اصلاحات سیاسی و اجتماعی در ایران صورت دهیم. به گزارش فارس، آیت‌الله موحدی‌کرمانی با تأکید بر اینکه مسؤولان بیدار باشند، گفت: غربی‌ها معتقدند با باز شدن فضا و بهبود روابط ایران و غرب می‌توانند به این هدف برسند، این هدف یعنی نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در ایران. به گفته وی، تا چند سال قبل اگر یک آمریکایی وارد ایران می‌شد و با یک عنصر ضدانقلاب ملاقات می‌کرد مردم این حرکت را زشت می‌دیدند و محکوم می‌کردند اما امروز تیم‌های غربی به بهانه تبادل اقتصادی قصد نفوذ در فرهنگ و سیاست را دارند و بنا دارند عوامل نفوذی خود را در ارکان نظام مستقر کنند. خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: غربی‌ها می‌خواهند نفوذی به وجود آورند تا ده‌ها سال بتوانند از آن بهره‌برداری کنند، همه ما بویژه مسؤولان باید بیدار باشیم. مسؤولان مراقب باشند تا دشمنان به حریم امنیتی و دفاعی کشور نفوذ نکنند یا توسعه دفاعی کشور متوقف نشود. آیت‌الله موحدی‌کرمانی معتقد است بعضی از گروه‌ها و اقشار هدف حتمی دشمن هستند بنابراین بچه‌های حزب‌اللهی، مردم مؤمن و مسؤولان متعهد بیشتر در زوم دشمن قرار دارند تا فکر و باور این قشر تغییر داده شود. بعضی‌ها مانند برخی اقوام و اقلیت‌های مذهبی بیشتر ضربه‌پذیر هستند. وی تغییر در منطقه، تقویت نارضایتی در بین مردم، جذب جوانان، به دست گرفتن مراکز تصمیم‌گیر و ضربه به اسلام را از اهداف این نفوذ غرب عنوان و تصریح کرد: کلید نفوذ دشمن در ایران برای رسیدن به اهداف نفوذ آمریکاست، برخی مسؤولان و افراد ساده‌لوح بیشتر مورد هدف دشمن برای نفوذ هستند.

می‌خواهند مجلس نفوذی‌ها را تشکیل دهند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی برای نفوذ در بدنه کشور نقشه‌های متعددی از جمله نفوذ به مجلس را مدنظر دارند، گفت: دشمنان قصد دارند مجلس از انقلاب و ولایت به‌دور باشد. به گزارش تسنیم،  آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز، با اشاره به 10 آذرماه، سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس، گفت: مجلس در نظام اسلامی جایگاه رفیعی دارد و دشمنان جمهوری اسلامی برای نفوذ در بدنه کشور نقشه‌های متعددی از جمله نفوذ در مجلس شورای اسلامی را مدنظر دارند. وی با تاکید بر اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور، تصریح کرد: دشمنان قصد دارند مجلس از انقلاب و ولایت به‌دور باشد ولی مردم با آگاهی می‌دانند چه کسانی را به‌عنوان نماینده مجلس انتخاب کنند. عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ملت ولایتمدار جمهوری اسلامی با داشتن روحیه استکبارستیزی، به هیچ عنوان اجازه نفوذ را به دشمنان نخواهند داد.

آمریکایی‌ها می‌خواهند از پنجره اقتصاد نفوذ کنند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از دری که زمانی خارج شدند حالا به بهانه اقتصاد از پنجره‌اش به داخل کشور نفوذ کنند. به گزارش تسنیم،‌ سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همزمان با سالروز باز پس گرفتن جزایر سه‌گانه ایرانی از انگلیسی‌ها در جمع رزمندگان و بسیجیان جزیره تنب بزرگ، گفت: در ایران اسلامی مردم ما بیدار و فهیم هستند و رهبری حکیم و فرزانه داریم. بیداری ملت از تقابل‌های بی‌مورد در درون کشور جلوگیری می‌کند. در زمان حمله صدام به کویت و لشکرکشی آمریکا، عده‌ای به دنبال این بودند که ما با آمریکا مستقیماً وارد جنگ شویم اما رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای، ما را از این ورطه نجات داد. فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از دری که زمانی خارج شدند حالا به بهانه اقتصاد از پنجره‌اش به داخل کشور نفوذ کنند. ما در داخل و بیرون مرزها، بویژه جزایر سه‌گانه باید هوشیار باشیم و این خیال خام را با شکست مواجه سازیم.


Page Generated in 0/0054 sec