printlogo


کد خبر: 149617تاریخ: 1394/9/7 00:00
سلام وطن

 طرحی به نام جذب پرستار از طریق بیمارستان‌ها در حال انجام است که هر بیمارستانی می‌تواند با حذف تحصیلات آکادمیک به قولی پرستار تربیت کند که این طرح فقط به بهانه کمبود پرستار انجام می‌شود در حالی که همین الان چند هزار پرستار بیکار داریم و بیشترین مهاجران شغلی پرستارها هستند. این یکی از اشتباهات دولت در زمینه بهداشت و درمان است. ما دانشجوهای پرستاری شب و روز درس خواندیم تا در دانشگاه پذیرفته شدیم حالا بدون آزمون می‌خواهند پرستار جذب کنند که این مساله کاملا غیرقانونی است! در برخی دانشگاه‌ها نیز دانشجویان اعتراض کرده‌اند اما راه به جایی نبردند!
یک دانشجوی پرستاری از تهران
 پیشرفت‌هایی که نظام در عرصه دفاعی داشته قابل تقدیر است.  چقدر خوب می‌شد دولت در عرصه اقتصاد با الگوگیری از تجارب بخش صنایع دفاعی گام‌های بزرگی برمی‌داشت و رو به جلو حرکت می‌کرد.
صمدی از تهران
  در این چند هفته سایت‌ها و منابع خبری غربی و صهیونیستی و عرب‌زبان سعی کردند ضعف خود را با خبرسازی درباره شهادت یا مجروحیت سردار بزرگ اسلام، سردار سلیمانی جبران کنند که خیال باطل و خامی است... ایران پر است از سرداران بزرگ که افتخارشان شهادت است همچون سردار همدانی رحمه..‌الله. آنها باید این آرزوی خود را به گور ببرند.
شادابی از کرج
  روسیه و محور مقاومت باید به ترکیه درس فراموش‌نشدنی بدهند تا این حامیان تکفیری‌ها، که هیچ باکی هم از همراهی با داعش ندارند، ادب شوند. ترکیه رسما حامی داعش است و با هدف قرار دادن هواپیمای روسی این را نشان داد! آقای پوتین، منتظریم اردوغان را ادب کنید.
سلیمانی
 عزیمت مستقیم پوتین از فرودگاه به محضر رهبر انقلاب، پیام‌های داخلی و خارجی بسیار مهمی را در بر دارد. او درک صحیحی از واقعیت‌های ایران، منطقه و جهان دارد و به همین دلیل بر محبوبیت او نزد مردم کشورش افزوده می‌شود.
صادق‌نیا
 


Page Generated in 0/0058 sec