printlogo


کد خبر: 149644تاریخ: 1394/9/7 00:00
ایجاد مرکز اختصاصی ارتباط با مشتریان ایرانسل در اربعین

ایرانسل از راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد. کارشناسان این مرکز تا پایان عزاداری‌های اربعین در 24 ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های مشترکان ایرانسل هستند.  برای ارتباط با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی می‌توانند در مدت اقامت خود در کشور عراق با شماره 00989377110000 تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند یا با نشانی ایمیل
arbaein@mtnirancell. ir در ارتباط باشند. همچنین نرم‌افزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی، خرید شارژ و بسته اینترنت همراه، در کشور عراق نیز در دسترس زائران است.  مشترکان ایرانسل می‌توانند این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا از وب‌سایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند.


Page Generated in 0/0069 sec