printlogo


کد خبر: 149747تاریخ: 1394/9/9 00:00
اخبار

افشارزاده:
کرار دیگر بازیکن استقلال نیست
سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید کرار جاسم در فضایی دوستانه و انسانی از این باشگاه جدا شده است. بهرام افشارزاده درباره جدایی کرار جاسم از استقلال به سایت این باشگاه گفت: تمام تلاش من در این مدت این بود که بتوانیم با ایجاد فضایی انسانی، اسلامی و حفظ احترام
دو طرف به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. خدا را شکر می‌کنم پس از برگزاری جلسه روز شنبه با کرار و مدیربرنامه‌هایش، به تفاهمی دست یافتیم تا خواسته‌های دو طرف در آن رعایت شود. وی ادامه داد: امروز (یکشنبه) نیز رضایتنامه این بازیکن صادر شد و کرار دیگر بازیکن استقلال نیست. تمام تلاش ما این بود که در این مدت از این بازیکن سوءاستفاده نشود و آرامش کسی به هم نخورد. سرپرست باشگاه استقلال درباره شرایط جدایی این بازیکن تأکید کرد: در نهایت مقرر شد باشگاه استقلال بخش اندکی از مالیات کرار که از فصل قبل باقی مانده را پرداخت کند و به جز این مبلغ، جدایی کرار هزینه دیگری برای باشگاه نداشته است.   

پپ تصمیمش را  برای ترک بایرن گرفت
یک گزارش منتشرشده از این نکته حکایت دارد که پپ گوآردیولا به انگلیس خواهد رفت و کار در منچستریونایتد را بر منچسترسیتی ترجیح می‌دهد. درباره تیم فصل آینده سرمربی اسپانیایی بایرن در چند روز گذشته گزارش‌های زیادی انتشاریافته است. آخرین مورد از این دست، مقاله‌ای است که روزنامه انگلیسی دیلی‌میل منتشر کرده است. گزارشگر این نشریه ادعا کرده پپ گوآردیولا که قراردادش با بایرن مونیخ در فصل جاری خاتمه می‌یابد، به فکر تمدید قرارداد با باواریایی‌ها نخواهد بود. بلکه تصمیم خود را برای رفتن به لیگ انگلیس گرفته است. وی افزود گوآردیولا ترجیح می‌دهد به جای منچسترسیتی نزد شیاطین سرخ یعنی منچستریونایتد کار کند. البته مشکل بزرگ در این راه داشتن قرارداد لویی‌ فان‌خال، سرمربی هلندی یونایتد‌ها تا سال 2017 است. گوآردیولا از 2 سال قبل سکان هدایت بایرن را برعهده دارد.

سقوط آزاد وزنه‌برداری ایران
تیم ملی وزنه‌برداری ایران با کسب 216/7 امتیاز جایگاهی بهتر از پانزدهمی را در جهان به دست نیاورد. به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات جهانی وزنه‌برداری 2015 که به میزبانی هیوستون آمریکا برگزار شد، تیم ملی ایران با کسب 216/7 امتیاز در رده پانزدهم جهان قرار گرفت.  برای تیم ایران در این رقابت‌ها مجید عسکری، جابر بهروزی، رسول تقیان، کیانوش رستمی، علی هاشمی، نواب نصیرشلال و بهادر مولایی وزنه زدند که عسکری بیست و هفتم جهان شد، بهروزی، تقیان و نصیر شلال اوت شدند، هاشمی مقام هشتمی جهان را به دست آورد، مولایی شانزدهم شد و کیانوش رستمی نیز با کسب مقام نایب‌قهرمانی دسته 85 کیلوگرم تنها مدال‌آور ایران در این رقابت‌ها بود. روسیه با 555/8 امتیاز قهرمان و بلاروس با 418/8 امتیاز نایب‌قهرمان شد. قزاقستان نیز با کسب 406/8 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. ایران در سال‌های 2011 و 2013 سوم جهان شده بود که در سال 2014 به رده هفتم جهان سقوط کرد.

بهروان: گزارش شعارها در تبریز
به مقامات مسؤول ارجاع شده
رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ با اشاره به شعارهای داده شده «خلیج ع‌رب‌ی» توسط برخی تماشاچیان حاضر در ورزشگاه در دیدار تراکتورسازی و سیاه‌جامگان، اظهار کرد: گزارشات در این زمینه به مقامات مسؤول ارجاع شده است. غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با شفقنا ورزشی، در پاسخ به علت اتفاقات تلخ رقم خورده توسط برخی تماشاچیان حاضر در ورزشگاه یادگار امام(ره) در بازی تراکتورسازی و سیاه‌جامگان بیان کرد: شعارهای سر داده شده توسط برخی تماشاچیان تبریزی را تایید می‌کنم و باید ضمن ابراز تاسف بگویم این شعارها فوتبالی نبود اگرنه کجا می‌بینید که یک تماشاگر چنین شعارهایی سر دهد؟ وی ادامه داد: تدابیر خاصی در این زمینه اندیشیده و جلساتی نیز برگزار شده و خواهد شد، باید فضا به گونه‌ای پیش برود که حساسیت‌ها را کم کنیم تا از رخ دادن چنین اتفاق‌هایی جلوگیری شود.  رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت باشگاه تراکتورسازی و کانون هواداران این باشگاه باید با جدیت بیشتری از بروز چنین وقایعی جلوگیری کنند، گفت: گزارش‌های لازم به مقامات مسؤول ارسال شده است و اطلاعات لازم را ارائه کرده‌ایم، منتظریم تا تصمیم‌گیرندگان در این زمینه تصمیم‌های لازم را اتخاذ کنند.  بهروان ادامه داد: با یک پدیده فوتبالی روبه‌رو نیستیم و باید با مدیریت صحیح و درست از ایجاد حساسیت هرچه بیشتر جلوگیری کنیم تا در ادامه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


Page Generated in 0/0052 sec