printlogo


کد خبر: 149762تاریخ: 1394/9/9 00:00
سلام وطن

 کوچه‌های واقع در انتهای بلوار نیکنام در محدوده منطقه 14 از روشنایی کافی برای معابر برخوردار نیست بویژه در کوچه‌های شفیعی، افتخاری و طوسی روشنایی به اندازه کافی وجود ندارد و شب‌ها در زمان تردد، شهروندان این منطقه با مشکل مواجه هستند. به دلیل روشنایی ناکافی و تاریکی، این کوچه‌ها به جولانگاهی برای افراد معتاد و سارق تبدیل شده است. از مدیران شرکت برق منطقه 17 شهریور تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.
عباسپور از تهران
  در این دولت مسکن‌مهر که به تعویق افتاد، مسکن اجتماعی هم که شعاری بود که نتوانستند اجرا کنند، پس چه تدبیری در زمینه مسکن دارند؟ قرار بود 100 روزه مشکلات حل شود! برجام را هم که تصویب کردند، مگر همه چیز به برجام ربط داده نشده بود حتی آب خوردن؟! فکر می‌کنم تا سال‌ها باید منتظر اجرایی شدن وعده‌ها بمانیم اگر عمرمان به دنیا باشد.
سامانی از تهران
  بنده در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارم و از امروز شروع کردم به ارسال نامه رهبری در شبکه‌های اجتماعی تا به دست جوانان غرب برسد و بخوانند. از دیگر اعضای این شبکه‌ها همچون اینستاگرام و... درخواست دارم این کار را انجام دهند.
صادق‌خانی
  بنده صادرکننده سیب‌زمینی هستم. با توجه به مصوبه 19/۱۱/1393 قرار شد جهت صادرات سیب‌زمینی کیلویی۱۵۰ تومان یارانه پرداخت شود حتی وزیر در شبکه اول سیما به این امر اذعان داشت اما دولت از پرداخت آن سر باز می‌زند. همه مصوبات و ابلاغیه به شهرستان‌ها را هم دارم، خواستید در اختیارتان قرار می‌دهم.
سیاوش


Page Generated in 0/0058 sec