printlogo


کد خبر: 149806تاریخ: 1394/9/10 00:00
در روز از دست دادن پنالتی توسط طارمی
پرسپولیس در چنگ گل‌نزن‌ها

قصه برای پرسپولیس همچنان ادامه دارد. تیم برانکو ایوانکوویچ که در موقعیت‌سازی بهتر از سایر تیم‌های ایرانی کار می‌کند از هر 10 موقعیت تنها یکی را گل می‌کند تا به راحتی به‌خاطر عملکرد اسفبار سوشا مکانی هر توپی که روی دروازه‌اش می‌آید به درون گل برود. طبق همین روند مصیبت‌‌بار بود که روز گذشته پرسپولیس
2 امتیاز حساس را مقابل نفت تهران از دست داد.
پرسپولیس در نیمه نخست با تک‌ گل میلان کمندانی پیش افتاد و در اواسط نیمه دوم توسط مهدی طارمی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه او را علیرضا بیرانوند به خوبی مهار کرد. نفت تهران روز چهارشنبه در ضیافت ضربات پنالتی روی تصمیم اشتباه منصوریان بیرانوند را روی نیمکت گذاشت تا وحید شیخ‌ویسی هر 7 پنالتی استقلال را خلاف جهت شیرجه بزند. اما در نبرد روز گذشته بیرانوند با مهار آن ضربه پنالتی  نقش بسزایی در بازگرداندن تیم نفت داشت. پرسپولیس در این دیدار موقعیت‌های بسیار زیادی را خراب کرد تا سرانجام روی یک پرتاب اوت و انفعال عجیب رامین رضاییان و عملکرد سوال‌برانگیز و بد سوشا گل مساوی را دریافت کند. به همین سادگی پرسپولیس باز هم امتیاز از دست داد تا مشخص شود برانکو برای قهرمان کردن این تیم جوان و صدالبته گل‌نزن کاری شبیه به غیرممکن را پیش رو دارد. این دومین پنالتی‌ای بود که طارمی در لیگ جاری از دست داد.
برانکو: از هر نظر باید پیروز می‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم. برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک-یک مقابل نفت اظهار داشت: تبریک می‌گویم به بازیکنانم به‌خاطر جنگندگی‌ای که داشتند. در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم و در نهایت گل می‌خوریم و باید خدا را شکر کنیم که یک امتیاز گرفتیم و پنالتی را هم از دست دادیم و گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم و به تیم نفت هم بابت جنگندگی و بازی‌ای که ارائه کرد تبریک می‌گویم. وی درباره اینکه پرسپولیس در 2 بازی اخیر فرصت‌های گلزنی زیادی از دست داده و چه راه‌حلی برای این مشکل دارد، گفت: فقط با کار و اعتماد به نفس باید مشکل گلزنی را حل کنیم و امیدوارم علیپور و طارمی به درجه‌ای برسند که بتوانند گلزنی کنند به جز بنگر و نور محمدی بقیه همه بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و زیر
24 سال سن دارند. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنی برای نیم‌فصل مد نظر دارد، گفت: نیم‌فصل خیلی سخت می‌شود بازیکن باکیفیت پیدا کرد و همه بازیکنان قرارداد دارند و باید ببینیم وضعیت چطور است و امروز تیم ما نشان داد پتانسیل و کیفیت بالایی دارد.
شعار علیه سوشا مکانی و تشویق بیرانوند
سوشا مکانی بعد از پایان بازی بشدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت.     پرسپولیسی‌ها در روزی که تنها 2 توپ روی دروازه‌شان آمد، یکی به تیرک دروازه‌شان اصابت کرد و دیگری نیز وارد دروازه شد تا با حداقل امتیاز از تختی خارج شوند. در سمت مقابل بیرانوند بارها با واکنش‌های درخشان و فوق‌العاده خود مانع از باز شدن بیشتر دروازه نفت شد تا سهم بسزایی در این نتیجه داشته باشد. هواداران خشمگین پرسپولیس بعد از پایان بازی بشدت علیه سوشا مکانی موضع گرفتند و به سر دادن شعار علیه او پرداختند. در این میان علیرضا بیرانوند بشدت از سوی سرخ‌های حاضر روی سکوهای تختی تشویق شد و به ابراز احساسات آنها نیز پاسخ داد.
 


Page Generated in 0/0056 sec