printlogo


کد خبر: 149827تاریخ: 1394/9/10 00:00
سلام وطن

  اینجانب حدود 6 سال پیش تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از یکی از شرکت‌های پیمانکاری مترو بازنشسته شدم اما پس از بازنشستگی متوجه شدم کارفرما حق و حقوق بیمه‌ام را کامل پرداخت نکرده است. با دلیل و مدارک کامل در دیوان عدالت اداری طرح شکایت کردم و دیوان عدالت اداری هم با توجه به مستندات موجود به نفع بنده رأی صادر کرد اما با گذشت چند سال از این موضوع همچنان پرونده در سازمان تامین اجتماعی معطل مانده و پرداخت حق و حقوق کامل اینجانب با مشکل مواجه شده است. از مدیران درخواست دارم در رسیدگی به پرونده‌هایی که از چند مرجع قانونی دارای احکام واضح و قاطع هستند تعجیل کنند تا بیش از این حق و حقوق قشر کارگر پایمال نشود.
انصاریون - کارگر بازنشسته
  لطفا علت عدم پرداخت حق‌الزحمه کلاس‌های غیرموظف (اضافه کاری) فرهنگیان در سال تحصیلی گذشته (اسفند و 3 ماه بعد از آن) را پیگیری کنید. حرف دل جمع زیادی از فرهنگیان است.
طرفی
  از وزارت بهداشت درخواست دارم بر کارکرد عطاری‌ها بیشتر نظارت داشته باشند. هر چیزی در این مغازه‌ها پیدا می‌شود. ای‌کاش ساماندهی انجام شود و اقلام قابل فروش در این اصناف مشخص باشد.
گلریزی
  نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب مانند یک فانوس در دریای متلاطم و تاریک دنیای کنونی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای‌شان باشد. این نیازمند اطلاع‌رسانی است. حال که شبکه‌های رسانه‌ای غرب به سانسور این پیام دست می‌زنند این مردم هستند که باید هر طور شده در شبکه‌های اجتماعی و حتی چهره به چهره این پیام را برسانند. ان‌شاءالله که موفقیت با اسلام است.
دلارام سبحانی


Page Generated in 0/0048 sec