printlogo


کد خبر: 149864تاریخ: 1394/9/14 00:00
متخصص طب سنتی هشدار داد
چیپس و پفک عامل ایجاد اختلالات رفتاری در کودکان

گروه اجتماعی: مصرف چیپس و پفک عوارض پوستی مثل جوش، خارش و لک‌های پوستی و همچنین حالات عصبی و پرخاشگری را به دنبال خواهد داشت.
سیدمهدی میرغضنفری، متخصص طب سنتی با بیان این مطلب گفت: رویکرد طب سنتی روی نوع مزاج افراد است و دیدگاه این طب یک نگاه کلی‌نگر است به‌طوری که به این طب، طب مزاجی هم می‌گویند.
وی افزود: بسته به اینکه چه می‌خوریم و چه می‌نوشیم وضعیت بدن عکس‌العمل خواهد داشت و برای سالم ماندن باید برخی خوراکی‌ها به‌صورت دائم و برخی دیگر گاهی مصرف شود و برخی را هرگز نباید مصرف کنیم.
این متخصص طب سنتی با اشاره به مضرات مصرف چیپس و پفک، گفت: مصرف چیپس و پفک باعث برهم خوردن تعادل خلط‌ها در بدن می‌شود و عوارض پوستی مثل جوش، خارش و لک‌های پوستی را به دنبال خواهد داشت، همچنین احساس گرمای زائد و حالات عصبی و پرخاشگری و همچنین تغییر رنگ پوست به سمت زرد و سیاه نیز از عوارض مصرف اینگونه خوراکی‌هاست.
میرغضنفری افزود: تغذیه در سلامتی بسیار مؤثر است و باید بدانیم که هر چه ما می‌خوریم غذا نیست و ممکن است خاصیت دارویی داشته باشد و نباید از آنها به‌صورت مداوم استفاده کرد؛ همچنین باید مزاج خود را بشناسیم و براساس نوع مزاج نسبت به تغذیه اقدام کنیم. بسیاری از ریزش‌های مو، خارش‌ها و بیماری‌های پوستی نیز بر اثر بر هم خوردن تعادل در تغذیه اتفاق می‌افتد.
 


Page Generated in 0/0059 sec