printlogo


کد خبر: 149882تاریخ: 1394/9/14 00:00
اخبار

چرا همراه اولی‌ها برای استقلال بدحساب شدند؟
با ورود اپراتور قدرتمندی مانند همراه اول انتظار می‌رفت مشکلات استقلالی‌ها به پایان برسد اما سهل‌انگاری مدیران استقلال این قرارداد را تا یک‌قدمی فسخ پیش برد.  
به گزارش شفقنا، در حالی که انتظار می‌رفت با حضور حامی مالی قدرتمندی به نام همراه اول در کنار استقلال مشکلات مالی آبی‌پوشان تا مدت‌ها به فراموشی سپرده شود اما افشارزاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در هفته جاری اعلام کرد: متأسفانه هنوز نوبت دوم تعهد اسپانسر پرداخت نشده و ما هم منتظر هستیم و در این مدت سعی کردیم با حمایت، صبوری و تحمل بدقولی‌ها، از حضور اسپانسر در بخش خصوصی در فوتبال حمایت کنیم.  این اتفاق در حالی رخ داد که در همین هفته این حامی مالی با باشگاه تراکتورسازی نیز قراردادی را منعقد کرد و به نظر می‌رسد همراه اول به دلیلی به جز مشکلات مالی به تعهدات خود نسبت به استقلال عمل نکرده است.  پیگیری‌ها نشان می‌دهد مسؤولان همراه اول به دلیل اختلاف‌نظر با مدیران استقلال تعهدات خود را پرداخت نکردند و ریشه این اختلاف‌نظرها به داربی پایتخت بازمی‌گردد. شنیده‌ها حاکی از این است صحبت‌های سرپرست باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی ساعاتی پیش از شروع دیدار استقلال و پرسپولیس خشم مدیران همراه اول و سامانه 3090 را برانگیخته است و اگر وساطت مسؤولان نبود شاید این قرارداد تا امروز لغو شده بود و به همین دلیل چک 3 میلیارد تومانی استقلالی‌ها همچنان وصول نشده است.  

چرت زدن رئیس موقت فیفا هنگام سخنرانی
عیسی حیاتو، رئیس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) پنجشنبه‌شب در اجلاس این نهاد چرت می‌زد که شکار دوربین‌های تلویزیونی شد. به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از ایندیپندنت، فیفا در حال‌ حاضر دوران هیجان‌انگیزی را سپری می‌کند و همه منتظرند ببینند سرنوشت سپ بلاتر سوییسی چه خواهد شد و جانشین او چه کسی خواهد بود. در این بین عیسی حیاتو، به‌عنوان رئیس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) است تا در زمان محرومیت بلاتر کارهای این نهاد بحران‌زده روی زمین نماند و بتواند اندکی به اوضاع فیفا سر و سامان ببخشد. پنجشنبه‌شب در اجلاس کمیته‌ اجرایی فیفا بحث‌های مهمی صورت گرفت و خیلی‌ها درباره افزایش تعداد تیم‌های جا‌م‌جها‌نی در سال 2026 از 32 به 40 تیم صحبت و تبادل‌نظر کردند.  در این بین عیسی حیاتو، رئیس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) هنگام سخنرانی چرت می‌زد و توجهی به این مسائل نداشت.  تصاویر تلویزیونی به طور آشکار چرت زدن عیسی حیاتو را در اجلاس کمیته‌ اجرایی فیفا ضبط و ثبت کردند.

قهرمانی دانشگاه نوشهر
در مسابقات دانشجویان ارتش
در پایان مسابقات دانشجویان ارتش که به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی نوشهر برگزار شد، تیم میزبان در 4 رشته قایقرانی، شنا، تکواندو و دوگانه عنوان قهرمانی را کسب کرد. در تکواندو و قایقرانی، دانشگاه‌های پدافند و فارابی به ترتیب دوم و سوم شدند.  در دوگانه، پس از میزبان دانشگاه‌های فارابی و امام علی(ع) دوم و سوم شدند.  در شنا، دانشگاه‌های امام علی(ع) و فارابی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  در تنیس روی میز، دانشگاه شهید ستاری قهرمان شد و دانشگاه‌های فارابی و امام خمینی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  در آمادگی جسمانی، دانشگاه امام علی(ع) اول شد و دانشگاه‌های امام خمینی و فارابی دوم و سوم شدند.

موافقت با حضور 3 ملی‌پوش نفت
در نهایت مسؤولان باشگاه نفت رضایت دادند 3 ملی‌پوش این تیم به اردوی امیدها در ترکیه ملحق شوند. تیم‌‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایران روز پنجشنبه راهی ترکیه شد تا اردویی 9 روزه را در این کشور حدود یک ماه مانده به مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو برگزار کند اما باشگاه نفت اجازه نداد علیاری، دانشگر و مطهری 3 بازیکن این تیم، امیدها را در این اردو همراهی کنند.  پس از آن حسین اخوت، سرپرست تیم‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایران در تهران ماند تا پیگیر کار این 3 ملی‌پوش شود بلکه بتواند با رضایت مسؤولان باشگاه نفت آنها را به اردوی امیدها در ترکیه ملحق کند. سرپرست تیم‌‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایران با اعلام این خبر به ایسنا، اظها‌ر کرد: خو‌شبختا‌نه با رایزنی‌های انجام شده مشکل این 3 بازیکن حل شد و بابت این اقدام از مسؤولان باشگاه نفت تشکر می‌کنم.  به‌‌رغم مشکلات این باشگاه، در نهایت به دلیل منافع ملی تصمیم بر این شد این 3 بازیکن به اردوی تیم‌‌ملی امید در ترکیه ملحق شوند.


Page Generated in 0/0054 sec