printlogo


کد خبر: 149883تاریخ: 1394/9/14 00:00
فوتبال اروپا

گاف بنیتس و حذف رئال
 اگر مهم‌ترین اخبار فوتبالی قاره سبز در چند روز اخیر را از دست داده‌اید نگران نباشید چراکه در این گزارش می‌خواهیم به مهم‌ترین اخبار در 24 ساعت اخیر بپردازیم و نخست از نتایج بازی‌ها سخن به میان می‌آوریم.

پیروزی بارسلونا در شب جنجالی رئال مادرید
در ادامه رقابت‌های کوپا دل‌ری چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای حساس بارسلونا در شبی که ستاره‌های بزرگ خود را در اختیار نداشت کار راحتی برابر  ویانوونسه داشت و موفق شد با نتیجه
6 بر یک به پیروزی برسد تا به توجه به تساوی بدون گل در دیدار رفت به دور بعد راه پیدا کند. ساندرو (3 گل)، منیر(2 گل) و دنی‌آلوس گلزنان آبی‌واناری‌ها در این دیدار بودند. اما در دیگر دیدار برگزار شده که حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشت رئال‌مادرید هر چند توانست با 3 گل برابر کادیس به پیروزی برسد اما رسانه‌های اسپانیایی بعد از پایان این دیدار نوشتند که استفاده از دنیس چریشف روسی که زننده گل نخست رئال‌مادرید در این دیدار بود غیرقانونی بوده است و او به خاطر دریافت 3 کارت زرد نمی‌توانست برای رئالی‌ها بازی کند اما رافائل بنیتس اشتباهی را که پیش از این در والنسیا در سال 2001 انجام داده بود در رئال هم انجام داد کهکشانی‌ها از جام حذفی کنار گذاشته شدند و در این صورت بنیتس یک گام دیگر به اخراج نزدیک خواهد شد.

گری نویل سرمربی والنسیا شد
باشگاه والنسیا که چند روز پیش سرمربی خود را از کار برکنار کرده بود از انتخاب گری نویل به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد تا کاپیتان سابق شیاطین سرخ در نخستین تجربه دوران مربیگری خود سر از فوتبال اسپانیا درآورد. گری نویل پیش از انتخاب به عنوان سرمربی والنسیا در تیم ملی فوتبال انگلیس دستیار روی هاجسون بود و این برای نخستین بار است که هدایت یک تیم را برعهده می‌گیرد. فیلیپ نویل، برادر گری نویل دستیار او در والنسیا خواهد بود.

کریم بنزما سکوت خود را شکست
بعد از حرف و حدیث‌های زیادی که درباره اخاذی کریم بنزما از والبونا به گوش رسید سرانجام مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید دست به افشاگری زد و تصمیم گرفت در این زمینه به سخن گفتن بپردازد. او در گفت‌وگویی که با یکی از شبکه‌های تلویزیونی فرانسه داشت، گفت: باید بگویم که من را وارد بازی کثیفی کردند. من بی‌گناه هستم اما همچون یک مجرم با من رفتار کردند. والبونا از من درخواست کمک کرد و من هم به او مشورت دادم چراکه خودم هم شرایطی مانند او را پشت سر گذاشتم اما متاسفانه همه چیز به ضررم تمام شد و همه من را مقصر می‌دانند. این مهاجم فرانسوی که از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، ادامه داد: من نیاز به اخاذی از هیچ کسی ندارم چراکه درآمد خوبی دارم و دلیلی ندارد که برای چیزی که به آن نیاز ندارم چنین بازی کثیفی  را انجام دهم. تنها اشتباهی که داشتم این بود که با یکی از دوستان مورد اعتمادم در این زمینه صحبت کردم اما متاسفانه او والبونا را تحت فشار قرار داد و از او اخاذی کرد. نباید به این دوستم اعتمادم می‌کردم. او بعد از آزاد شدن از زندان زندگی پاک و سالمی داشت اما متاسفانه به او اعتماد کردم و نتیجه آن را هم دیدم. احتمال جدایی کریم بنزما از رئال مادرید بسیار زیاد است این درحالی است که رافائل بنیتس اعلام کرده از او حمایت خواهد کرد.
این بازیکن 28 ساله الجزایری احتمال دارد جام ملت‌های اروپا را هم به خاطر این رسوایی اخیر از دست دهد.

پوگبا در منچستر
هافبک فرانسوی یوونتوس در شهر منچستر رویت شده و همین باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن او به یکی از 2 تیم بزرگ شهر منچستر منتشر شود. منچستر سیتی یکی از مشتریان جدی پوگبا به شمار می‌آید و حاضر است برای جذب این بازیکن رقم بالایی را پرداخت کند از طرف دیگر هم سران باشگاه یونایتد بسیار دوست دارند که برای تقویت خط میانی خود بازیکن سابق خود را بار دیگر جذب کنند.پوگبا با یوونتوس 4 عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری A را به دست آورده است و با عملکرد درخشانی که در این تیم داشته مشتریان زیادی دارد. بارسلونا و رئال‌مادرید هم همچون دو تیم بزرگ شهر منچستر دوست دارند که این بازیکن بزرگ را جذب کنند.


Page Generated in 0/0061 sec