printlogo


کد خبر: 149894تاریخ: 1394/9/14 00:00
سلام وطن

 آیا می‌توان امیدوار بود برجام به نتیجه نرسد و خطر نفوذ به نزدیک صفر برسد یا اصلا امیدی نیست و باید حین اجرای برجام مواظب خطر نفوذ هم بود؟! لطفا موضوع نفوذ را در قالب مطالب متوالی برای مردم روشن کنید.
626****0919
 از کلانتری 110 شهدا و کارکنان محترمش درخواست داریم با تعداد زیاد پاتوق‌های قلیان‌کشی با عناوین سفره‌خانه یا قهوه‌خانه که در خیابان زینتی‌افخم، حد فاصل میدان باغچه‌بیدی تا میدان سرآسیاب تهران، شکل گرفته و بافت سنتی و چهره مذهبی منطقه را تحت تاثیر قرار داده است، برخورد قانونی صورت گیرد.
حسینی– تهران
 کارگران شهرداری تهران در زمان جمع‌آوری زباله در کوچه‌های منتهی به بلوار نیکنام واقع در منطقه 14 از فرغون برای برداشتن زباله‌ها استفاده می‌کنند که این از یک طرف باعث باقی ماندن تعداد زیادی از زباله‌ها در کوچه‌های قاسم طوسی، شفیعی، لادن و افتخاری می‌شود و از طرف دیگر به دلیل استفاده از سیستم نامناسب (فرغون) در دست کارگران جمع‌آوری زباله آنطور که باید اصولی و دقیق و پاکیزه انجام نمی‌شود و بخشی از زباله‌ها از فرغون‌های کارگران سرازیر شده و به زمین می‌ریزد. آیا بهتر نیست با توجه به  تعداد زیاد ساکنان این منطقه و حجم بالای تولید زباله به صورت روزانه، وسیله بهتری مانند چرخ‌ها یا سطل‌های زباله بزرگ در اختیار کارگران شهرداری قرار بگیرد تا جمع‌آوری زباله بهتر انجام شود؟
البرزی
 همیشه در ایام نزدیک انتخابات، هجمه‌ای درباره شورای نگهبان و شخص آقای جنتی به راه می‌افتد، شبهاتی در فضای مجازی درباره «انتخابات آزاد و منصفانه» و «عدم وجود دستگاه‌های نظارتی در کشورهای دموکراتیک دنیا» و... مطرح می‌شود. لذا پیشنهاد می‌کنم در شماره‌های  پیش‌رو به واکاوی این شبهات بپردازد تا اذهان قشر جوان و نوجوان نسبت به اصول نظام  کدر نشده و روشن شود.
عبدالحسین  شاهسونی- استهبان
 جنگل‌های نور مازندران طی روزهای اخیر دچار حریق شد اما رسانه‌ها کمتر به این موضوع پرداختند. از شما رسانه انقلابی می‌خواهیم که به اخبار زیست‌محیطی بیشتر توجه کنید و نسبت به بی‌کفایتی مدیریت محیط زیست مطالب مستندی منتشر کنید. در شمال کشور زباله‌ها نیز به صورت غیربهداشتی دفن می‌شوند و هنوز طرح پاکسازی برای جنگل‌ها و سواحل وجود ندارد و زباله‌ها در کنار ساحل پخش می‌شود. مردم نیز باید به این توجه داشته باشند که این یک سرمایه ملی است.
پیشکلایی


Page Generated in 0/0047 sec