printlogo


کد خبر: 149988تاریخ: 1394/9/16 00:00
سرخط خبر

 حمید رضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: قانون بهبود فضای کسب و کار، 29 ماده و 47  حکم دارد که دولت یازدهم بیش از 50 درصد آن را اجرا نکرده است.
 مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بیشتر شرکت‌های هواپیمایی تاکنون تغییر نرخی در راستای طرح آزادسازی نرخ بلیت هواپیما نداشته‌اند، گفت: براساس پایش کارشناسان سازمان، نرخ همه مسیرهای یکصدو‌هفتادگانه آزاد شده در حد قیمت‌های قبلی است.
 تسنیم نوشت: قیمت بلیت پرواز
تهران- مشهد برای روزهای پیش‌رو هفته جاری 420 هزار تومان فروخته می‌شود، برای سایر مسیرهای پروازی نیز تقریبا چنین وضعیتی با شدتی کمتر حاکم است.
 وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد براساس آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات، دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن به غیر برای استفاده از مزایای آن را ندارند.
 تولید انواع وانت 2/69 درصد کاهش یافت.
 حسین معصوم، نماینده تام‌الاختیار وزیر راه‌وشهرسازی در شورایعالی حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به اجرای یکهزار حکم تخریب در 8 ماه گذشته و خلع ید حدود
5 میلیون مترمربع اراضی ملی در استان تهران گفت: برای جلوگیری از بروز چنین اقداماتی باید برنامه‌ای مدون و هوشمند داشته باشیم.
 معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: کسانی که مجوز ساخت در اراضی ملی و طبیعی صادر می‌کنند و ما آنها را صاحبان امضاهای طلایی می‌دانیم، نباید خود را مصون از قانون بدانند.
 در پایان معاملات دیروز بازار سرمایه با دادوستد 621 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 109 میلیارد تومان در 28 هزار نوبت، شاخص 156 واحد افت کرد و در ارتفاع 62 هزار و 420 واحد متوقف شد.
 رئیس کل بانک مرکزی از یکسان‌سازی نرخ ارز حداکثر ۶ ماه بعد از رفع تحریم‌ها خبر داد.
 دبیرکل شورای اسلامی کار کشورگفت: اگر بخواهیم مطابق افزایش مزد کارمندان پیش‌بینی کنیم در بهترین حالت دستمزد کارگران امسال 15 درصد افزایش خواهد یافت که در این صورت دستمزد کارگران از 712425 به 819 هزار و 288 تومان افزایش می‌یابد.
 


Page Generated in 0/0051 sec