printlogo


کد خبر: 150015تاریخ: 1394/9/16 00:00
اخبار

برای اولین بار در 16 سال اخیر بارسا تعویضی نکرد
در جریان بازی 2 تیم بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا، لوئیس انریکه از هیچ یک از 3 تعویضش استفاده نکرد. 16 سال از آخرین بازی بارسلونا در لالیگا که در آن سرمربی تیم از هیچ یک از 3 تعویضش استفاده نکرده باشد می‌گذرد. در جریان بازی شنبه‌شب 2 تیم بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا، لوئیس انریکه سرمربی آبی‌واناری‌ها ترجیح داد هیچ یک از 3 تعویضش را انجام ندهد تا بعد از 16 سال این اتفاق تکرار شود. مارک‌ ترشتیگن‌، بارترا، منیر، ساندرو، آدریانو، فرمالن و سامپر بازیکنانی بود که روی نیمکت ذخیره‌ها آماده بودند تا در صورت نیاز انریکه برای تیم کاتالان به میدان بروند ولی وی تعویضی انجام نداد. آخرین باری که بارسا در یک بازی لالیگا تعویضی انجام نداده بود، به فصل 9-1998 بازمی‌گردد که در آن بازی لوئیس فان‌خال سرمربی کنونی یونایتد که در آن زمان هدایت بارسا را در دست داشت، در مصاف تیمش در خانه اکسترمادورا، تعویضی انجام نداد.

مدال نقره گرندپری مکزیک بر گردن عاشورزاده
فرزان عاشورزاده در فینال وزن اول رقابت‌های تکواندوی جایزه بزرگ مکزیک برابر حریف کره‌ای در ثانیه‌های پایانی مبارزه شکست خورد و نقره گرفت. به گزارش ایسنا، در ادامه اولین روز رقابت‌های جایزه بزرگ مکزیک، فرزان عاشورزاده در فینال وزن 58- کیلوگرم برابر تای هیون کیم از کره‌جنوبی به میدان رفت و با شکست در این دیدار به مدال نقره وزن اول رسید. عاشورزاده در حالی در این دیدار حاضر شد که سابقه شکست این حریف کره‌ای (نفر دوم رنکینگ) را در کارنامه داشت. در راند اول دیدار فینال، مبارزه بدون امتیاز برای هر دو تکواندوکار به پایان رسید. در راند دوم نیز دفاع هر دو تکواندوکار ادامه داشت تا اینکه این راند نیز بدون امتیاز تمام شد. عاشورزاده در راند سوم یک امتیاز گرفت اما در 2 ثانیه مانده به پایان نماینده کره با یک ضربه 3 امتیازی پیروز میدان شد.

پلاتینی غایب بزرگ مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۱۶
رئیس یوفا به خاطر عدم اتمام محرومیتش در مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۱۶ حاضر نمی‌شود. میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا که اکنون دوران 90 روزه محرومیتش را سپری می‌کند‌ در مراسم قرعه‌کشی مسابقات یورو 2016 که در هفته آینده یکشنبه (22 آذر ماه) در پاریس برگزار می‌شود، حاضر نخواهد بود و از تلویزیون این مراسم را پیگیری می‌کند. پلاتینی در این دوره از رقابت‌های یورو قانون جدیدی را تصویب کرد و به جای 16 تیم 24 تیم به این رقابت‌ها راه یافت. وی با این کار خود به بسیاری از تیم‌ها کمک کرد تا بتوانند به این رقابت‌ها راه یابند اما رئیس یوفا به خاطر مساله 2 میلیون دلاری که در سال 2011 از بلاتر رئیس فیفا به صورت غیرقانونی دریافت کرده به مدت 90 روز از هر گونه فعالیت در عرصه ورزش محروم شده بود. به همین خاطر در مراسم قرعه‌کشی امسال یورو حاضر نخواهد شد.

کل طلب من از پرسپولیس  880 میلیون نمی‌شود
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کل طلب من از سال گذشته و سال‌های قبل از پرسپولیس 880 میلیون تومان نمی‌شود و من نمی‌دانم این شایعه از کجا آمده است. حسین عبدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مطلب یکی از روزنامه‌ها مبنی بر اینکه او طلب 880 میلیون تومانی‌اش را از باشگاه پرسپولیس گرفته و این مساله باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است، گفت: باید ببینید منظور این مطلب کدام عضو هیأت مدیره است؟ همه اعضای هیأت مدیره تمام زندگی‌شان را برای کارهای این باشگاه گذاشته‌اند اما تا الآن حتی یک ریال هم پول نگرفته‌اند اما اگر منظور این مطلب من باشم که باید بگویم من هم مثل سایر مربیان سال گذشته این تیم درصدی از قراردادم را گرفتم و نمی‌دانم چرا این دروغ بزرگ را اینطور منتشر کردند. وی ادامه داد: باید بگویم که اعضای هیأت مدیره آنقدر کار می‌کنند که حق آنها باشد نفری یک میلیارد و 880 میلیون بگیرند اما تا همین حالا که با شما حرف می‌زنم حتی یک ریال هم نگرفته‌اند، آن هم در حالی که آنها از زندگی خود زده‌اند. اما برای من جالب است که در یک روزنامه پرمخاطب اینگونه مطالب دروغ منتشر می‌شود. عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این مطلب را پیگیری خواهد کرد، افزود: کل طلب من از سال قبل که مربی پرسپولیس بودم و از دوره‌های قبل که در این تیم حضور داشتم 880 میلیون تومان نمی‌شود و من واقعاً نمی‌دانم این دروغ بزرگ از کجا آمده است اما چیزی که برای من مشخص است این است که این مطالب در راستای تخریب باشگاه پرسپولیس نوشته می‌شود.


Page Generated in 0/0052 sec