printlogo


کد خبر: 150016تاریخ: 1394/9/16 00:00
مورینیو جواب اعتماد آبراموویچ را نداد
پایان تلخ آقای خاص؟

از نخستین بیانیه‌ای که باشگاه چلسی در حمایت از مورینیو صادر کرد 7 بازی می‌گذرد و در این مدت چلسی 4 شکست، 2 پیروزی و یک تساوی به دست آورده است و این نشان می‌دهد عملکرد این تیم لندنی بهتر نشده و سرمربی پرتغالی آن نتوانسته تغییرات لازم را به وجود آورد. آیا زمان تغییر نیمکت چلسی فرا نرسیده است؟ آیا برای مورینیو بهتر نیست از چلسی برود؟ مشکل چلسی چیست؟ به گزارش شفقنا، چلسی بدترین روزهای تاریخ خود در لیگ جزیره را پشت سر می‌گذارد آن هم با مربی‌ای که بهترین مربی تاریخ این باشگاه لندنی به شمار می‌آید و بازیکنانی که هر تیمی آرزو دارد آنها را در اختیار داشته باشد. معمولا تیم‌هایی که مورینیو هدایت آنها را برعهده دارد به ندرت در ورزشگاه خانگی خود تن به شکست می‌دهند اما چلسی در فصل جاری تیمی سهل‌انگار شده است و هر تیمی در استمفوردبریج می‌تواند این تیم را شکست دهد. آبی‌پوشان لندنی در فصل جاری 4 بار در استمفوردبریج برابر حریفان خود تن به شکست داده‌اند که این بدترین عملکرد تاریخ ژوزه مورینیو به شمار می‌آید. پورتموث تازه به رقابت‌های لیگ جزیره صعود کرده است و تا قبل از دیدار برابر چلسی تنها در 2 بازی خود توانسته بود به پیروزی رسید. این تیم حتی در ورزشگاه خانگی خود هم به زور می‌تواند به پیروزی برسد اما چلسی آنقدر ذلیل شده است که در استمفوردبریج برابر پورتموث تن به شکست می‌دهد و این نشان می‌دهد که تیم مورینیو اصلا شرایط خوبی ندارد و بهتر است سران این باشگاه لندنی هر چه سریع‌تر دست به کار شوند. واکنش رومن آبراموویچ، رئیس باشگاه چلسی بعد از گلی که تیمش در دیدار برابر پورتموث دریافت کرد همه چیز را بخوبی نشان داد. رئیس روسی چلسی به اوج ناکامی و ناامیدی خود رسیده است و دیگر تنها می‌تواند غم و اندوه درونی‌اش را با حرکت دادن دستانش نشان دهد.
 8 شکست، 4 پیروزی و 3 تساوی عملکرد چلسی در 15 بازی خود بوده است که این برای مدافع عنوان قهرمانی و تیمی که بهترین بازیکنان لیگ جزیره را در اختیار دارد عملکردی کابوس‌وار به شمار می‌آید. اعتماد آبراموویچ به مورینیو جواب نداده است و چلسی نه تنها در حال بهتر شدن نیست بلکه بدتر هم شده است.
مورینیو با بازیکنان چلسی به مشکل خورده است. او علنا به انتقاد از هازارد بهترین بازیکن تیمش می‌پردازد و دیگو کاستا پیراهن خود را به طرف او پرت می‌کند. آنچه که در چلسی نمایان است هرج و مرج آشکار است. این تیم هیچ نشانی از تیم پرانگیزه و آماده قبل ندارد، این درحالی است که مورینیو همچنان اصرار دارد به کار ادامه دهد و بعد از شکست برابر پورتموث هم گفت می‌تواند چلسی را به جمع 4 تیم برتر برساند.
آبراموویچ هیچ دلیل و بهانه‌ای برای صبر کردن و فرصت دادن به مورینیو ندارد چرا که این مربی پرتغالی نتوانسته هیچ تغییراتی در تیمش به وجود آورد. شرایط برای آبی‌پوشان لندنی بحرانی شده است. این تیم حتی این خطر را دارد که به لیگ پایین‌تر صعود کند. مالک متمول باشگاه چلسی بهترین گزینه برای جایگزینی مورینیو را دارد و او کسی جز کارلو آنچلوتی نیست. این مربی ایتالیایی سابقه مربیگری در چلسی را دارد و توانسته با این تیم قهرمانی در لیگ جزیره را تجربه کند با این حال هنوز مورینیو را برکنار
نکرده است.
چه‌بسا دلیل اصلی ماندن مورینیو در چلسی این باشد که او به تازگی قراردادش را با چلسی تمدید کرد و در صورت اخراج این مربی باشگاه چلسی ضرر زیادی خواهد کرد و این چیزی نیست که آبراموویچ بخواهد، از طرف دیگر هم مورینیو با وجود آنکه بخوبی می‌داند چلسی در بدترین شرایط خود قرار دارد قصد استعفا ندارد چرا که می‌داند ناکامی در چلسی که بعد از جدایی از رئال مادرید آن را تیم مورد علاقه خود معرفی کرده بود برایش گران تمام خواهد شد. کاملا روشن است که مشکل چلسی بازیکن نیست بلکه مشکل این تیم روانی است تا جایی که حتی خود مورینیو که استاد کارهای روانی است از حل آن عاجز است و این نشان می‌دهد که این تیم لندنی با سرمربی پرتغالی خود نمی‌تواند ادامه دهد و باید به دنبال تغییرات جدیدتر باشد.
 


Page Generated in 0/0051 sec