printlogo


کد خبر: 150029تاریخ: 1394/9/16 00:00
سلام وطن

  بعضی اوقات صحنه‌هایی در گوشه و کنار شهر به چشم می‌خورد که آزاردهنده است. اینکه فرهنگ می‌شود پس از فوت یک شخص هر کس برای عرض تسلیت یک بنر سفارش می‌دهد و می‌بینی مقابل منزل یا مسجد محل برگزاری مراسم ترحیم پر می‌شود از تعداد زیادی بنر سیاه‌رنگ که هزینه زیادی صرف آن می‌شود؟ گاها صاحب عزا وقت نمی‌کند آنها را بخواند. بهتر است هزینه این بنر‌ها یا دسته‌های گل به خیریه‌ها پرداخت شود تا باقیات صالحاتی نیز برای اموات باشد و نه فقط یک هزینه بدون مصرف!
صالحی‌مرام
  واژگونی سرویس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد اصفهان که از ملک‌شهر اصفهان به سمت نجف‌آباد در حال حرکت بوده ۱۷ مصدوم و ۲ کشته داشت. بنده دانشجوی همین دانشگاه هستم و از همین سرویس‌ها استفاده می‌کنم و دیده‌ام تقریبا تمام اتوبوس‌ها که از اطراف اصفهان و شهرستان‌هایی مثل مبارکه، لنجان و فولادشهر به سمت دانشگاه حرکت می‌کنند فرسوده‌اند و هیچگونه ایمنی ندارند. مسؤولان چرا رسیدگی نمی‌کنند؟ جان دانشجویان بی‌اهمیت است؟
307****0913
  چرا به توهین‌های مسؤولان دولت ترکیه نسبت به ایران پاسخ دندان‌شکنی داده نمی‌شود. سیاست خنده در این روزگار جوابگو نیست؛ هر قدمی که وزارت امور خارجه عقب بنشیند دشمنان چند قدم جلو می‌آیند.
سلطانی
  در گزارش تلویزیونی که درباره قاچاق سیگار به کشور پخش شد و به تولید داخلی هم اشاره شد این سوال به ذهن می‌رسد که چرا بازار سیگار در اختیار قاچاقچیان است؟ چرا از ورود سیگار قاچاق از مبادی غیرقانونی به شکل جدی جلوگیری نمی‌شود؟ هر چند تولید داخلی این مواد دخانی نیز صحیح نیست اما زمانی که بازار در دست خارجی‌ها قرار بگیرد ارز خارج می‌شود پس فکری کنید حداقل این پولی که دود می‌شود در داخل مرزهای کشور باقی بماند.
سلیمان‌خطیر
  یک باران کوتاه‌مدت کافی است تا تمام خیابان‌ها و اتوبان‌های تهران از ترافیک قفل شود؟ دولت، شهرداری و راهنمایی و رانندگی چرا فکری اساسی درباره حمل‌ونقل تهران نمی‌کنند؟ این همه هزینه‌های بی‌سود انجام می‌شود اما دولت به مترو پول نمی‌دهد تا مردم راحت‌تر تردد کنند و آلودگی زیست‌محیطی هم نداشته باشیم؟!
خواجه‌وند


Page Generated in 0/0044 sec