printlogo


کد خبر: 150127تاریخ: 1394/9/18 00:00
سرخط خبر

 معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از تغییر نام ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی به ستاد فرماندهی در جلسه دیشب دولت با رهبری خبر داد و گفت: درباره تحریک تقاضای مسکن وزیر راه‌وشهرسازی بسته سیاستی جامعی را تدارک دیده که دولت آن را عملیاتی خواهد کرد.
 مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در
۹ ماه نخست سال جاری میلادی با رشد
۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو شد و به 597/5 میلیارد یورو رسید.
 رئیس اتاق اصناف ایران گفت: هم‌اکنون قوانین دست و پاگیر از جمله قانون نظام صنفی و افزایش نرخ ارز بازار را اذیت می‌کند و دولت باید فکری برای اینگونه مسائل بکند.
 غلامحسین سلطان‌محمدی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران گفت: 40 درصد از تولید گل و گیاه در حد صادرات است و حدود 30 درصد از تولید هم دورریز می‌شود، یعنی حدود 30 درصد از گل و گیاه به فروش نمی‌رسد یا تولیدکنندگان و مغازه‌داران محصول‌شان را دور می‌ریزند.
 رئیس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به کپی‎برداری و ورود فرش‎های کشورهای دیگر به نام «ایران» در بازارهای جهانی گفت: شناسنامه‎دار کردن فرش دستباف، اعتبار بخشیدن به کالای ایرانی و اعتماد بخشیدن به مصرف کننده است زیرا به کالای تولیدی و سنتی ما اصالت می‎دهد.
  خسرو فروغان‌گران‌سایه، رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران معتقد است اضافه شدن کالاهای خارجی به طرح خرید کالا با کارت اعتباری با هدف اصلی این طرح در تضاد است و نمی‌تواند به نفع تولید و بازار داخلی باشد.
  با استقبال بیش از 300 نفر از کارشناسان گروه صنعتی ایران‌خودرو، نخستین سمینار متدولوژی طراحی خودرو برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec