printlogo


کد خبر: 150135تاریخ: 1394/9/18 00:00
کوتاه و گویا


  فراخوان جشنواره هنری - ادبی باغ‌موزه دفاع‌مقدس تا پایان آذرماه تمدید شد.
  به گفته رضا شهریارکامرانی، عضو هیأت‌مدیره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، شایع‌ترین مراجعات به اورژانس ارتوپدی مربوط به شکستگی مچ‌دست است به طوری که از هر 6 شکستگی که به اورژانس ارتوپدی مراجعه می‌کنند یک مورد مربوط به مچ‌دست و انتهای ساعد است.
  علی فرهادی، رئیس ستاد برگزاری و دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری و دومین کنفرانس مدیریت شهری از برگزاری این جشنواره در  
22 و 23 آذرماه در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه امیرکبیر خبر داد.
  بابک زمانی، رئیس انجمن سکته مغزی ایران با اشاره به اینکه حدود 40 درصد سکته‌های مغزی به‌دلیل بیماری‌های قلبی رخ می‌دهد، گفت: خوشبختانه درحال حاضر درباره داروهای بیماران سکته مغزی کمبود نداریم اما به دلیل گرانی، اغلب این داروهای حیاتی به طور جدی تحت پوشش بیمه نیستند.
  طیبه خرسند، دبیر اجرایی دهمین کنگره تازه‌های لیزر پزشکی ایران، در آستانه برگزاری این کنگره درباره تاثیرات لیزر‌درمانی اظهار داشت: لیزردرمانی تاثیری در کاهش وزن ندارد و فقط برای کاهش سایز و اندازه برخی اندام‌های بدن مانند شکم، پهلوها و ران‌ها می‌تواند موثر باشد.
   نخستین جلسه کارگروه ارتباطات و مخابرات شورای هماهنگی مدیریت بحران تهران با هدف بررسی وظایف، فعالیت‌ها و اقدامات پیش رو در مرکز فرماندهی و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.
  به گفته جعفری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند روزانه در شهر تهران حدود 50 هزار تن پسماندهای ساختمانی و عمرانی تولید می‌شود که این مقدار حدود 7 برابر پسماندهای خانگی و سبب تردد بیش از 4 هزار و 500 کامیون در طول 24 ساعت شبانه‌روز می‌شود.


Page Generated in 0/0056 sec