printlogo


کد خبر: 150186تاریخ: 1394/9/22 00:00
سرخط خبر

 رویترز نوشت: یکی از دستیاران سنای آمریکا گفت، ممنوعیت ۴۰ ساله صادرات نفت‌خام آمریکا «به احتمال بسیار زیاد» در طرح جدید تامین هزینه‌های دولت این کشور برداشته خواهد شد.
 در راستای یکپارچه‌سازی شبکه ملی اطلاعات، شبکه‌های مخابراتی همه نهادها مسدود می‌شود.
 معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: بزودی شاهد لغو تحریم‌ها خواهیم بود.
 بلوک 28/98 درصدی سهام شرکت ماشین‌سازی تبریز به قیمت پایه هر سهم ۱۵۴۸ ریال به صورت ۱۰ درصد نقد و بقیه با اقساط ۸ ساله به مزایده گذاشته می‌شود.
 انجمن‌های صنفی کارگری ساختمانی با ارسال نامه‌های جداگانه‌ به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تأمین اجتماعی درباره سیاست‌های مدیران زیرمجموعه انتقادهایی مطرح کردند.
 انجمن تولیدکنندگان روغن نباتی در نامه‌ای به مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی وزارت بهداشت، افزایش ۲۰ هزار تنی سقف واردات روغن پالم را خواستار شد.
 طرح گواهی‌های خرید خودرو به تصویب کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار رسید و از این پس خودروسازان می‌توانند از اوراق بهادار برای تأمین مالی صنعت خودرو استفاده کنند.
 سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 تاکید کرد که هزینه تاخیر پروازها قبل و همزمان با آزادسازی بلیت پروازهای داخلی باید به مردم داده شود.
 وزیر نیرو با اعلام مطالعات انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی گفت: آب دریای عمان به مشهد می‌رسد.
  رئیس اتحادیه هتلداران ایران گفت به‌دلیل برودت هوا، هتل‌ها در برخی مناطق ایران تخفیف‌هایی را ارائه می‌دهند که در برخی موارد رقم این تخفیف‌ها به ۷۰ درصد می‌رسد.
 علیرضا نوذری‌پور،‌ قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آبفای تهران گفت: با وجود ویلاها و آپارتمان‌های زیاد در شهر شمشک مصرف آب ساکنان این شهر رایگان است و قبض آبی برای آنها صادر نمی‌شود.
 


Page Generated in 0/0060 sec