printlogo


کد خبر: 150226تاریخ: 1394/9/22 00:00
سلام وطن

 لطفا درباره واکسن 1N1H  اطلاع‌رسانی کنید. در کدام مراکز درمانی تزریق می‌شود؟ برای کدام دسته از افراد و چه سنینی بهتر است تزریق شود و آیا تزریق در زمستان در پیشگیری فایده‌ای دارد یا خیر؟
353****0935

 در همه کارواش‌ها کارگران افغان کار می‌کنند و مدعی هستند هیچ حقوق و دریافتی از صاحب کارواش ندارند. به‌رغم اینکه این نوعی استثمار کارگر هست اما این نکته که کارگر علاوه بر پولی که به کارواش پرداخت شده دستمزد یا همان انعام را به‌ زور از مشتری درخواست می‌کند جالب توجه است و به کمتر از حدود 3 تا 5 هزارتومان هم قانع نیستند. لطفا در این‌باره با اتحادیه کارواش‌داران مصاحبه کنید.
ثمری از تهران

 اینجانب ساکن خیابان 17 شهریور حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام حسین(ع) هستم که چند سالی است به پیاده‌راه تبدیل شده است. این پیاده‌راه که همان زمان هم بسیار جنجالی شد هنوز هم برای مردم این ناحیه مشکل‌زا و دردسرساز است. با توجه به سخت شدن دسترسی خودرو‌ها به محل زندگی به‌دلیل مسدود شدن همه کوچه‌ها، مشکل رفت و آمد در این فاصله طولانی هم داریم. اگرچه در این محل تاکسی هم قرار داده‌اند که با اصل پیاده‌راه بودن منافات دارد ولی کسبه این منطقه نیز دچار رکود و کم شدن درآمد شده‌اند اما کسی گوش شنوا ندارد. از اعضای شورای شهر تهران درخواست پیگیری داریم.
محمدزاده

 اطلاع‌رسانی درباره پولی شدن و دور شدن دفتر امانات حرم امام رضا(علیه‌السلام) در این چند روز که زائران فراوانی به مشهد مقدس سفر کردند ضعیف و موجب دلخوری زائران بود. از آستان قدس رضوی انتظار بیشتری می‌رفت تا بتواند امانات را مثل گذشته دریافت و مدیریت کند تا خستگی سفر بر زائران نماند.
سجاد فهیمی


Page Generated in 0/0054 sec