printlogo


کد خبر: 150245تاریخ: 1394/9/23 00:00
سرخط خبر

 مدیرکل دفتر امور اکتشاف ایمیدور با بیان اینکه همه محدوده‌های درخواست صدور پروانه اکتشاف که قبل از انجام استعلامات موضوع ماده 24 قانون معادن، به هر دلیل ابطال و بلوکه شده‌اند، آزاد خواهند شد.
 با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود دودانگه به سمت قائم‌مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.
  به طور متوسط سرانه مصرف آب هر تهرانی در دومین هفته آذر ماه، ۳۰۰ لیتر در شبانه‌روز بوده است.
 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 3 میلیون تن از محصولات واحدهای تولیدی در کارخانجات فولاد دپو است،  گفت: پیشنهاد کرده‌ایم وامی همانند خرید خودرو به صنعت فولاد اختصاص پیدا کند.
 مبنای بانک‌های مرکزی از جمله بانک مرکزی ایران برای محاسبه نرخ واقعی ارز و نرخ برابری ارز داخلی به ارز خارجی فرمول Reelection rate یا نرخ انتخاب دوباره است.
 معاون‌اول رئیس‌جمهور گفت: آقایان زنگنه و ظریف باید رایزنی کرده و راهکار سیاسی برای حل مشکل نفت پیدا کنند.
 از ابتدای امسال تا نیمه آذرماه بالغ بر 13205 میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده است.
 وزیر ارتباطات نسبت به ارسال پیامک‌هایی با سوءاستفاده از نام این وزارتخانه و ادعای برنده شدن در قرعه‌کشی هشدار داد و آن را کلاهبرداری دانست.
 سیدداوود حسینی، مدیر مرکز مطالعات ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد دانشگاه تهران گفت: در یک سال گذشته شاهد پرونده‌های دیگری در زمینه فساد بودیم که نشان‌دهنده تداوم فساد در دولت یازدهم است.
 دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری  گفت: راه‌اندازی بازار مشتقه ارز در بورس کالای ایران می‌تواند ریسک نوسانات نرخ ارز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی در سیاست‌های اقتصادی را پوشش دهد تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت‌های خود بپردازند.
 رئیس اتاق اصناف کشور از تشکیل شرکت مدیریت صادرات در اتاق اصناف برای حمایت از بنگاه‌های کوچک خبر داد.
 مهر نوشت: برخی بانک‌ها حساب‌های قدیمی را که صاحبان‌شان در یک دوره زمانی مراجعه‌ای به آنها نداشته‌اند، به نام خود مصادره کرده و می‌گویند این حساب راکد و غیرفعال شده است.
 معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور گفت: علاوه بر انتشار مراحل اول و دوم اسناد خزانه اسلامی به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال تا پایان مهرماه سال جاری، مراحل سوم و چهارم انتشار این اسناد به مبلغ 20 هزار میلیارد ریال در آبان و آذر ماه سال جاری به انجام رسید.
 ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو گفت: سالانه ۲۹ میلیارد مترمکعب فاضلاب در کشور تولید و فقط 5/1 میلیارد مترمکعب آن تصفیه می‌شود که فقط ۲ میلیارد مترمکعب فاضلاب تولیدی کشور مربوط به بخش خانگی است.


Page Generated in 0/0062 sec