printlogo


کد خبر: 150281تاریخ: 1394/9/23 00:00
سلام وطن

 یک کاری کنند که ما هم بتوانیم مزه پرتقال و نارنگی و سیب را یادمان بیاید. با بیشتر کردن یارانه‌ها مثلا می‌شود این کار را کرد. ممنون می‌شویم.                                                                                       
یک هموطن
 با تبریک حلول ماه شادی اهل بیت(ع)، امیدواریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با نگاهی به مسؤولان دولتی کاری کنند به کینه وجود مستکبران عالم پی ببرند و به خود آیند و ببینند آنها هستند که افکارشان تغییر کرده، نه آمریکا و نه انقلاب تغییر نکرده‌اند و آمریکا خُبث طینتش اگر اضافه نشده باشد - که حتما شده - کمتر نشده و مظلومیت و در عین حال اقتدار کشور و نظام هم سر جای خود است. پس به اصلاح رویه‌شان بپردازند تا از این دیرتر نشده.                              
  مشدآقا
  اینکه قانونی در آمریکا تصویب شد که براساس آن افرادی که در اروپا قبلا نیازی به گرفتن روادید ورود به آمریکا نداشتند، به جرم(!) سفر به ایران باید روادید دریافت کنند؛ از چند جهت قابل توجه است. یکی اینکه باز هم پاسپورت ایرانی به لطف اقدامات دولت خفیف‌تر شد؛ برجام باز هم توسط آمریکا به طور مستقیم یا غیرمستقیم نقض شد و مورد دیگر اینکه با همین بهانه خیلی از تجار و بازرگانان غربی دیگر تمایلی به سفر به ایران نخواهند داشت تا گرفتار موارد اینچنینی نشوند و با تصویب یک قانون ظالمانه دیگر، باز هم توجیهات دولت برای عقب‌نشینی مقابل دشمن نادرست بودنش اثبات شد.                      
رسولی
 دیگر پس از 2 سال صرفا صحبت، این 2 سال باقیمانده را دولت محترم به کار بپردازد. تا کی حرف و حرف و حرف؟!!                                      
کمال جو
 


Page Generated in 0/0135 sec