printlogo


کد خبر: 150330تاریخ: 1394/9/24 00:00
کوتاه و گویا


 نمایشگاه «نبض زمین در قلب شهر» که به همت گروه زامیاران با حمایت و پشتیبانی سازمان مدیریت پسماند و مساعدت معاونت فرهنگی - اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران، در زیرگذر ولیعصر(عج) برپاشده تا 25 آذرماه سال جاری دایر است.
 ژاله رجوی، عضو کمیته علمی اطفال و استرابیسم بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن چشم پزشکی ایران گفت: آب مروارید مادرزادی در کشورهای پیشرفته دنیا و حتی کشورهای منطقه در یک تا 3 ماهگی شناسایی می‌شود در حالی که متاسفانه متوسط سن این عمل در کشور ما 3 سالگی است که این مساله باعث از بین رفتن دید چشم مبتلا و دید 3 بعدی در کودکان می‌شود.
 به گفته عبدالرضا پازوکی، رئیس دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های چاقی و متابولیک از جمعیت 80 میلیونی ایران، 50 میلیون نفر با معضل چاقی در ارتباط هستند و میزان مرگ و میر به علت چاقی از مجموع مرگ و میر به علت 4 سرطان اصلی ریه، روده، پستان و پروستات بیشتر است.
 جشنواره بین‌المللی فرهنگی- هنری هشتمین خورشید ولایت با حضور دانش‌آموزانی از داخل و خارج کشور در دهه کرامت توسط بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی و با همکاری اداره کل روابط‌عمومی آستان قدس رضوی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  برگزار می‌شود.
 محمود صلاحی، رئیس سازمان
فرهنگی - هنری شهرداری تهران با هاسمیک بغوسیان، وزیر فرهنگ ارمنستان دیدار کرد و از آمادگی برای برگزاری برنامه‌های مشترک و انتقال تجربیات شهرداری تهران به ایروان خبر داد.


Page Generated in 0/0052 sec