printlogo


کد خبر: 150344تاریخ: 1394/9/24 00:00
رویدادها

برگزاری نشست خبری جشنواره عمار با حضور پدر شهید احمدی‌روشن
نخستین نشست خبری اکران‌های مردمی جشنواره عمار، با حضور حاج رحیم احمدی‌روشن، امروز در ساعت 17 در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر نیشابور برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، با پایان مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار و نزدیک شدن به موعد برگزاری این جشنواره، نخستین نشست خبری اکران‌های مردمی این دوره، با حضور حاج‌رحیم احمدی‌روشن، دبیر اکران‌های مردمی ششمین جشنواره عمار و هادی حاجتمند از کارگردانان برگزیده جشنواره عمار برگزار می‌شود. گفتنی است، ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دی‌ماه سال جاری و همزمان با حماسه 9 دی در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

«جاودانه‌های نور و تصویر» در کنگره سراسری 2 هزار شهید هنرمند
در آستانه برگزاری کنگره سراسری 2 هزار شهید هنرمند، کنگره تخصصی فیلم و سینما با عنوان «جاودانه‌های نور و تصویر» ویژه شب فیلم و سینمای انقلاب اسلامی توسط مرکز بسیج سازمان صدا‌وسیما با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج هنرمندان و دبیرخانه کنگره سراسری 2 هزار شهید هنرمند اواخر دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود. شب‌های هنر انقلاب اسلامی به منظور تجدید میثاق و بیعت با آرمان شهدا، همزمان با کنگره بزرگ شهدای هنرمند در فضایی معطر به رایحه یاد شهیدان بویژه شهیدانی که در حوزه فیلم و سینما نقش‌آفرینی داشته‌اند با مشارکت خانواده هنرمندان شهید و جامعه تخصصی فیلم و سینما با رویکردی عاطفی و ملحوظ به نقش توامان شهدای هنرمند در ارائه الگوهای ایده‌آل و کارآمد برای جامعه امروز و نسل‌های نوجوان و جوان با رهیافت‌ها و دستاوردهای بی‌شمار به اجرا در می‌آید.

اکران «شاهزاده روم» در سینماهای انگلستان
انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» پس از ایران، لبنان، عراق، عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین در انگلیس هم روی پرده نقره‌ای سینما‌ها رفت.  انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» که تاکنون علاوه بر ایران در لبنان و عراق اکران شده و در کشورهای عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین اکران محدود داشته است در انگلیس هم روی پرده نقره‌ای سینما‌ها رفت. «شاهزاده روم» تاکنون در سینماهای «mac Birmingham»، «cineworld cinemas»»، «cineworld wembley» و «cineworld staples crone» شهرهای بیرمنگام، لندن و برادفرد انگلیس اکران شده و بلیت این فیلم در انگلستان با قیمت 12 پوند انگلیس به فروش رسیده است. این انیمیشن سینمایی تاکنون توانسته در ایران به مرز فروش 2 میلیارد تومانی برسد. این فیلم در زمان اکران خودش در لبنان نیز توانسته بود عنوان ششمین فیلم پرفروش اکران را به خود اختصاص دهد.

گرگم به هوای داعش سعودی  در نشریه طنز بزنگاه
شانزدهمین شماره نشریه طنز و کاریکاتور «بزنگاه» با موضوعات متنوعی از جمله گرگم به هوای داعش سعودی، زنخوانی ارشادپسند و مراسم اختتامیه پروژه هسته‌ای با مدیریت مازیار بیژنی منتشر شد. کاریکاتوریست‌ها در این شماره به موضوعات متنوعی پرداخته‌اند که می‌توان به این موضوعات اشاره کرد: گرگم به هوایی که داعش سعودی راه انداخته، شالاپ شولوپ آب‌وهوا، موسیو بغدادی،‌ باز باران با ترانه، اپرای داعشی، ب.ز بادکنکی پوشش کرسنت، جمیل‌الکلام سعودی طلب، افاضات آبکی پروفسور باباقوری، فرانسوا داعش، هسته‌گیر مجلسی، مراسم اختتامیه پروژه هسته‌ای، اختلاط، سیخ داغ جای کباب،‌ زایمان اصلاح‌طلبی، پتروس فداکار و سد روابط ایران و آمریکا، کاکتوس لندنی ریاض، زنخوانی ارشادپسند،‌ نیازقندی‌ها، کت توهمی نتانیاهو برای دکمه خیالی، ناو بغدادی بر، کی چی گفته، زمونه، حاضرجوابی، دام خرید خودرو، اخبار کتابی، لبخند کاغذی، رکوردهای عمل خوشگلی،‌ ننه اوباما و اردوغان کوچولو، ملکه انگل،‌ پیام‌های رسیده و پرایدنامه، پند مرغی، 10 کارتون برگزیده،‌ اسماعیل امینی و بزنگاه در اوج، پنجمین قسمت کارگاه طنزنویسی، تکفیری‌های زن‌پوش، معرفی کتاب و فیتیله‌پیچ پوتینی.
 


Page Generated in 0/0054 sec