printlogo


کد خبر: 150346تاریخ: 1394/9/24 00:00
پرسپولیس یک بر صفر از سد گسترش گذشت
برد زورکی

پرسپولیس با برتری ارزشمند یک بر صفر مقابل گسترش فولاد 3 پله در جدول رده‌بندی صعود کرد. آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان دیروز ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی بین 2 تیم پرسپولیس تهران و گسترش فولاد  تبریز برگزار شد که در نهایت سرخپوشان تهرانی موفق شدند با تک گل جری بن سون مهاجم هندوراسی خود 3 امتیاز بازی را کسب کنند و با صعودی 3 پله‌ای در رده ششم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. این پیروزی در حالی به دست آمد که سرخپوشان تهرانی در نیمه نخست میل بیشتری برای گلزنی داشتند و چند بار توسط مهاجمان خود تا آستانه فروپاشی دروازه گئورگیف پیش رفتند اما با بی‌دقتی و کم‌شانسی آنها را به هدر دادند تا اینکه در دقیقه 34 بن‌سون با یک ضربه سر هوشمندانه قفل دروازه گسترش فولاد را شکست و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. این چهارمین گل بن‌سون در این فصل از لیگ برتر بود. در نیمه دوم گسترش فولاد که چیزی برای از دست دادن نداشت به سمت دروازه پرسپولیس یورش آورد که حملات این تیم با دفاع خوب پرسپولیس و عکس‌العمل‌های به‌موقع سوشا مکانی ناکام ماند. شاگردان فراز کمالوند با قبول این شکست با 20 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. پرسپولیس هم با این پیروزی ارزشمند روند شکست‌ناپذیری خود را به 8 هفته رساند؛ آنها هم سعی دارند با روش تیم علی دایی که یک بازی را می‌برد و بازی بعدی را مساوی می‌کند به صدر جدول نزدیک شوند. پرسپولیس از هفته دهم بازی‌های خود را یک در میان برده و مساوی کرده است. جری بن‌سون تنها کارت زردی این مسابقه بود که در دقیقه 34 از تورج حق‌وردی آن را دریافت کرد. دلیل این امر  خوشحالی بعد از گل او بود که با درآوردن پیراهنش آن را به هم‌تیمی سابقش در تیم ملی هندوراس یعنی آرنولد پرالتا که به‌تازگی کشته شده است تقدیم کرد.
آبی‌پوشان خوزستان صدر را از تهرانی‌ها گرفتند
استقلال خوزستان توانست با پیروزی مقابل تیم فوتبال پدیده، صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال ایران شود. تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پدیده مشهد در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آبی‌پوشان خوزستانی موفق شدند با 3 گل حریف خود را از
پیش رو بردارند و بالاتر از استقلال تهران به صدر جدول برسند. در این دیدار مهدی زبیری در دقیقه 31 و حسن بیت‌‌سعید در دقایق 74 و 81 سه گل تیم استقلال خوزستان را به ثمر رساندند و موسی کولیبالی از این تیم نیز در دقیقه 64 با کارت زرد داور جریمه شد. به این ترتیب استقلال خوزستان با این پیروزی موفق شد 29 امتیازی شود و به صدر جدول برسد.


Page Generated in 0/0048 sec