printlogo


کد خبر: 150350تاریخ: 1394/9/24 00:00
اخبار

تغییرات بند «تحقیرآمیز» قرارداد خاکپور
پس از چالش به وجود آمده میان سرمربی تیم فوتبال امید ایران و نویسندگان مفاد قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال در نهایت تصمیم بر این شد تغییراتی در بند «13» این قرارداد که از سوی خاکپور به عنوان بند «تحقیرآمیز» لقب گرفت صورت پذیرد. به نقل از شفقنا،پس از اعتراض‌های فراوان خاکپور نسبت به این بند و نیز زیر سوال رفتن عزت مربیان ایرانی در صورت قبول چنین قراردادی، تصمیم بر این شد وکلای حقوقی سرمربی تیم امید و فدراسیون فوتبال پس از بحث درباره برخی مفاد این قرارداد و بویژه بند «13» قرارداد، اصلاحات لازم را در آن ایجاد کنند. با گذشت حدود یک ماه اکنون اصلاحیه قرارداد آماده شده و بند «13» این قرارداد نیز آنچنان که در ذیل آمده تغییر کرده است؛ بند «13» سرمربی متعهد می‌گردد که پس از قطع همکاری (به دلیل فسخ قرارداد یا انقضای مدت و عدم تمدید قرارداد) نیز نسبت به جایگاه تیم‌ملی امین بوده و از هرگونه اظهار نظر منفی که علیه تیم‌ملی، سرمربی آتی، ارکان فدراسیون و افراد مسؤول در فدراسیون که صلابت فوتبال ملی را مخدوش می‌کند خودداری نماید. در صورت عدم پایبندی سرمربی به این بند، فدراسیون می‌تواند تا دو برابر مبلغ قرارداد مندرج در ماده 2 این قرارداد تقاضای ضرر و زیان نماید. اصلاحیه بند«13» سرمربی متعهد می‌گردد که پس از قطع همکاری (به دلیل فسخ قرارداد یا انقضای مدت و عدم تمدید قرارداد) نیز نسبت به جایگاه تیم‌ملی امین بوده و از هرگونه اظهارنظر منفی که علیه تیم ملی، سرمربی آتی، ارکان فدراسیون و افراد مسؤول در فدراسیون که صلابت فوتبال ملی را مخدوش می‌کند خودداری نماید. در صورت عدم پایبندی سرمربی به این بند، فدراسیون فوتبال از طریق مراجع قضایی و انضباطی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

پنجعلی: رهبری‌فرد خودش مسؤول 6 تایی شدن ماست
رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید بهروز رهبری‌فرد خودش تیم امیدهای پرسپولیس را بسته است. محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست 6 بر یک امیدهای پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: تیم ما خوب بازی نکرد و در خط دفاع ضعف‌هایی داشتیم و بازیکنان ما عملکرد مطلوبی نداشتند. البته واقعیت این است که ما روی ضدحمله گل خوردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. در مجموع دیر گلزنی را شروع کردیم و زمان کافی برای جبران نتیجه وجود نداشت. وی درباره انتقادهای بهروز رهبری‌فرد، گفت: نمی‌دانم این انتقادها برای چیست. همین تیم که الان 6 گل از استقلال خورده را ابتدای فصل خود آقای رهبری‌فرد به همراه بزیک بستند اما آنها نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و ما مجبور شدیم کادر فنی را تغییر بدهیم تا شوک مثبتی به تیم وارد کنیم. وی ادامه داد: شاه‌محمدی در لیگ برتر هم مربیگری کرده و از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می‌شود. اینکه رهبری‌فرد می‌گوید شاه‌محمدی فوتبالیست درجه 3 بوده اصلا درست نیست. نباید اینگونه درباره پیشکسوت خودمان صحبت کنیم. همان‌طور که گفتم این همان تیمی است که بهروز رهبری‌فرد به همراه بزیک انتخاب کردند. من ابتدای فصل بهروز رهبری‌فرد را به همراه بزیک آوردم اما نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و مجبور شدیم آنها را برکنار کنیم. فراموش نکنید شاه‌محمدی به غیر از دیدار مقابل استقلال نتایج خوبی گرفته است.

سجادی: استعفای طاهری شایعه است
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: سرخابی‌ها همچنان با سرپرست به کار خود ادامه می‌دهند. نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه تا چه زمانی قرار است سرخابی‌ها با سرپرست اداره شوند، گفت: فعلا این 2 باشگاه با سرپرست اداره می‌شوند. اگر آنها را کنار بگذاریم می‌گویید چرا این کار انجام شده است. وی درباره خبر استعفای طاهری از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع شایعه است. سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا بعد از گذشت 20 ماه هنوز حکم علیرضا حیدری ابلاغ نشده، یادآور شد: فرمی که قرار بود تکمیل شود نقص داشت. این فرم دوباره ارسال شده و بررسی می‌شود. وی در ادامه درباره اینکه شرایط سهمیه المپیک را چگونه می‌بیند، تصریح کرد: تا المپیک فرصت زیادی باقی مانده الان زمان مقایسه نیست اجازه دهید مسابقات کسب سهمیه به پایان برسد بعد از آن مقایسه می‌کنیم. البته فقط کسب سهمیه مهم نیست بلکه ورزشکاران باید در رشته‌های مدال‌آور هم موفق شوند.
 


Page Generated in 0/0042 sec