printlogo


کد خبر: 150361تاریخ: 1394/9/24 00:00
سلام وطن

 در خبرها خواندم که معاون راه‌وشهرسازی از خانه‌سازی ایران در افغانستان سخن گفته بود. یادم آمد که هنوز مسکن‌مهر هموطنانمان راه به‌جایی نبرده است، گفتم به همسایه دوست و برادرمان اطلاع دهیم تا آنها گرفتار خانه‌سازی مسؤولان دولت تدبیر نشوند.
اردستانی
 ای کاش رئیس‌جمهور محترم کشور همانطوری که برای کشته‌شدگان در فرانسه سریعا اظهارنظر و نامه‌نگاری کردند برای شهادت شیعیان نیجریه نیز دست به‌کار می‌شدند.
سلامتی
 می‌گفتند اعتبار را می‌خواهند به پاسپورت ایرانی برگردانند. پاسپورت سایر خلق جهان را هم که می‌خواهند به ایران سفر کنند بی‌اعتبارکردند!
069****0936
 هوای تهران دیروز به قدری آلوده بود که طبق قانون باید کمیته اضطرار تشکیل می‌شد. از مسؤولان محیط‌زیست که خبری نیست گویا تنها برای اجلاس‌های خارجی وقت می‌گذارند. قدری به فکر مردم کشور باشند. این آلودگی هم موجب سرطان می‌شود. خانم ابتکار لطفا کاری کنید. دیروز پسرم را به مدرسه بردم دوستانش در حیاط مدرسه در این هوا بازی می‌کردند، آیا نباید مدارس تعطیل می‌شد؟
سپهری
 اگر قرار است وام مسکن بدهند لطفا طوری برنامه‌ریزی شود که افرادی با درآمد متوسط بتوانند قسط پرداخت کنند. وامی که به درد پولدارها بخورد چه فایده‌ای دارد؟ افراد پولدار که خانه دارند و این وام‌ها به درد قشر متوسط به پایین باید بخورد که تا 500 یا 600 هزار تومان توان قسط پرداخت کردن دارند.
شمس‌اللهی
 چرا روزنامه‌ای که در مقابل قانون و دستورات قضایی می‌ایستد و بر این کار خود اصرار دارد مورد تذکر وزارت ارشاد قرار نمی‌گیرد و به نوعی حمایت از او می‌شود؟ روزنامه‌ای که از بیت‌المال تغذیه می‌شود نباید بر ضد قوانین عمومی باشد.
سادات‌حسینی


Page Generated in 0/0045 sec