printlogo


کد خبر: 150401تاریخ: 1394/9/25 00:00
اخبار

ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهرکرد
شهرکرد، خبرنگار وطن امروز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد 25 رشته داشت که امسال  30 رشته جدید و یک میان‌رشته‌ به آن اضافه شد که در مجموع این رشته‌ها به56 رشته رسید.  عبدالله قاسمی‌پیربلوطی گفت: امیدواریم روزی برسد با پژوهش‌های جامع و کاربردی مشکلات اقتصادی، کشاورزی، صنعت و بالطبع آن معیشت مردم مرتفع شود. وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 4 رشته در مقطع دکترای تخصصی داشتیم که امسال این تعداد به 21 رشته افزایش پیدا کرده است که شامل رشته‌های بین‌رشته‌ای پرمتقاضی و کاربردی نظیر تکنولوژی مواد غذایی، عمران گرایش زلزله، ژنتیک، گیاهان دارویی و... است.  


راه‌اندازی سامانه پرداخت قبوض همراه اول توسط بانک اقتصادنوین
در ادامه معرفی خدمات نوین توسط بانک اقتصادنوین، این بانک سامانه استعلام و پرداخت قبوض شرکت همراه اول را راه‌اندازی کرد. مشترکان اپراتور همراه اول با استفاده از این خدمت می‌توانند ضمن دریافت جزئیات قبوض ماهانه و میان‌دوره خود، نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند. برای پرداخت قبض از طریق این سامانه، لازم است مشتریان رمز دوم کارت خود را از طریق خودپردازهای بانک خود فعال کنند.  تمام دارندگان کارت‌های شبکه شتاب می‌توانند از سامانه استعلام و پرداخت قبوض شرکت همراه اول بانک اقتصادنوین استفاده کنند.  


پیشنهادهای ویژه ایرانسل  به مناسبت شب یلدا
ایرانسل به مناسبت شب یلدا بسته‌های ویژه اینترنت همراه، تخفیف ویژه خرید آنلاین سیمکارت و محصولات ارزش افزوده را به مشترکان خود عرضه کرده است. در این طرح که تا 30 آذر 94 ادامه خواهد داشت، یک بسته 5 گیگابایتی اینترنت همراه با قیمت 5 هزار تومان به مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل عرضه می‌شود که از زمان خرید تا 30 آذر معتبر خواهد بود.


Page Generated in 0/0048 sec