printlogo


کد خبر: 150417تاریخ: 1394/9/25 00:00
اخبار

زانتی در کشیدن قرعه تقلب کرد؟
ساعاتی بعد از انجام قرعه‌کشی، کاربران توئیتر درباره احتمال تقلب کردن زانتی در کشیدن قرعه جنجال‌ها را شروع کردند. قرعه‌کشی بازی‌های مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. قرعه‌ای که بیش از سایر قرعه‌ها، جنجالی شد، مصاف 2 تیم رئال مادرید و رم بود که قرعه این بازی توسط خاویر زانتی مشخص شد. اندکی بعد از اتمام این مراسم بود که حرف و حدیث‌ها در شبکه‌های اجتماعی و بویژه توئیتر آغاز شد و خیلی‌ها از تقلب در کشیدن قرعه‌ها صحبت می‌کردند. اگر به ویدئوی این مراسم توجه کنید، خاویر زانتی در هنگام برداشتن قرعه مربوط به حریف رم به طرز مشکوکی توپ خاصی را نشانه کرده و در هنگام هم زدن توپ‌ها نیز آن توپ خاص را در دستش گرفته بود و هم می‌زد و در نهایت هم همان گوی مدنظرش را از گلدان خارج کرد که مربوط به رئال مادرید بود. این اتفاق باعث شده تا بحث گرم شدن گوی‌های مدنظر برای خارج شدن از گلدان‌ها دوباره داغ شود. ویدئوی مربوط به این اتفاق هم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

مورینیو: احساس خیانت می‌کنم
سرمربی چلسی بعد از شکست برابر لسترسیتی اعلام کرد در تیمش احساس خیانت می‌کند. به نقل از اسکای اسپورت، چلسی در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی لسترسیتی به میدان رفت. این دیدار تقابل بین مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ جزیره در فصل جاری بود. ژوزه مورینیو درباره شکست تیمش گفت: بر این باور هستم که لسترسیتی با نمایش خوبی که در این دیدار داشت، شایسته پیروزی بود. چلسی تنها بین 30 تا 35 دقیقه خوب ظاهر شد. این در حالی بود که لسترسیتی بیش از یک ساعت، تیم برتر میدان بود. 2 گل خوردیم که هر دوی آنها نباید وارد دروازه‌مان می‌شد. او ادامه داد: بخوبی می‌دانم که مهم‌ترین چیز برای من به عنوان یک مربی، این است که سبک بازی حریف را تشخیص دهم تا کار را برای بازیکنانم راحت کنم اما 2 گلی که لسترسیتی به ثمر رساند را نمی‌توانم هضم کنم. همواره از بازیکنانم می‌خواهم با تمرکز بالا بازی کنند و حریف را زیر فشار قرار دهند. در دیدار برابر لسترسیتی به هیچ وجه اینگونه نشد و بازیکنان حریف به راحتی در میدان حرکت می‌کردند. سرمربی پرتغالی چلسی در پایان سخنانش هم گفت: به هر حال باید بگویم احساس خیانت می‌کنم. با تلاش زیادی که داشتیم، موفق شدیم در دقیقه 77 گلزنی کنیم و اختلاف را به یک گل کاهش دهیم اما مسائل تحریک‌آمیزی در ورزشگاه رخ داد. حتی توپ‌جمع‌کن‌ها توپ را به‌موقع در اختیار ما قرار نمی‌دادند و حدود 5 دقیقه وقت بازی تلف شد.

دلارهای فیفا در حساب فدراسیون
وزارت امور خارجه کشورمان پول‌هایی که از مراجعی مانند فیفا دریافت کرده بود را به فدراسیون فوتبال پرداخت کرد. به پس از اینکه هفته گذشته برخی رسانه‌ها اخباری را منتشر کردند مبنی بر اخذ بدهی‌های مراجع بین‌المللی فوتبال مانند فیفا توسط وزارت امور خارجه و عدم پرداخت کل این مبلغ به فدراسیون فوتبال، این فدراسیون فوراً واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه‌ای این اخبار را تکذیب کرد و از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته بابت همکاری‌های وزارت امور خارجه با فدراسیون فوتبال تشکر کرد. در بیانیه فدراسیون فوتبال تاکید شد که شایعات مبنی بر کسر از میزان مبلغ دریافتی از سوی وزارت امور خارجه صحت ندارد و در صورت تداوم شایعه‌سازی‌ها قطعا از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهد شد. در همین راستا طبق هماهنگی‌ها و رایزنی‌های انجام شده بین مسؤولان مالی فدراسیون فوتبال با وزارت امور خارجه، تسویه‌حساب‌های لازم درباره اخذ بدهی‌های مراجع بین‌المللی فوتبال مانند فیفا توسط وزارت امور خارجه و پرداخت کامل آن به فدراسیون فوتبال انجام شده است. بر همین اساس قرار است در جلسه‌ای بین مسؤولان مالی فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه درباره پول‌های دریافتی از سوی فدراسیون فوتبال، صورتجلسه لازم امضا شود. به گزارش خبرنگار فارس، در حال حاضر یک‌میلیون دلار پول فدراسیون فوتبال ایران در منهتن بانک نیویورک از 6 سال پیش بلوکه شده که فقط همین پول باقی مانده و سایر پول‌ها از جمله پاداش فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران از طرق مختلف پرداخت شده است.


Page Generated in 0/0056 sec