printlogo


کد خبر: 150430تاریخ: 1394/9/25 00:00
سلام وطن

  به‌رغم غیر قانونی بودن نصب برچسب تبلیغات خدمات تخلیه چاه، شاهد هستیم که در منطقه 14 تهران بویژه خیابان نیکنام و کوچه‌های منتهی به این خیابان، کارگران شرکت‌های غیرمجاز تخلیه چاه به صورت غیرقانونی اقدام به نصب برچسب خدمات خود به در منازل می‌کنند و اعتراض و نارضایتی شهروندان از این موضوع هم راه به جایی نمی‌برد. از شهردار محترم منطقه تقاضای برخورد با متخلفانی را داریم که با این شیوه تبلیغاتی خراش بر چهره سالم منازل این منطقه می‌اندازند. البته این اقدام در محلات و مناطق دیگر هم به چشم
می‌خورد که مسؤولان باید جلوگیری کنند.
محمد اسماعیلی  
  دولت تدبیر و امید با این همه شعار عملی نشده چرا می‌خواهد مردم را فریب دهد؟ اگر یک سال همین‌طور با تأخیر یارانه را بدهند در اصل یک ماه یارانه را نداده‌اند.
619****0903
  امیدوارم مردم موقع رأی دادن خوب و با دقت به افراد دلسوز رأی دهند نه به شعار! به افرادی رأی دهند که از روی شناخت باشد. به افرادی که جایی مدیر یا نماینده بودند و کار آنها  را و دلسوزی آنها را خود لمس کرده‌اند. مطمئناً اینها بهتر از افرادی هستند که شناختی نسبت به  آنها وجود ندارد.
باقری
  لطفا درباره پرونده کرسنت افشاگری کرده و مطالبی را که باید مردم از آن مطلع باشند اعلام کنید. نگذارید عده‌ای خود را در پناه قانون‌های من‌درآوردی پنهان کنند و به کشور و مردم خیانت کنند.
ساوجی
  از نماینده خود در مجلس، آقای منصوری‌آرانی در خواست دارم که نسبت به بی‌احترامی‌های مکرر ترکیه نسبت به ایران و بویژه دیدار معاون اول رئیس‌جمهور با اردوغان در ترکمنستان  تذکری جدی در صحن علنی به دولت دهد تا نسبت به این دست توهین‌ها  پاسخ درخور به دولت ترکیه داده شود.
محمدرضا عسگری از کاشان
 


Page Generated in 0/0045 sec