printlogo


کد خبر: 150464تاریخ: 1394/9/26 00:00
دانشگاه

اعلام‌ برنامه‌های نخستین هفته علمی تمدن نوین اسلامی
مدیر هفته علمی تمدن نوین اسلامی ویژه‌برنامه‌های این هفته را تشریح کرد. به گزارش «وطن امروز»، فرزاد جهان‌بین، مدیر هفته علمی تمدن نوین اسلامی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه در مسجد جمکران برگزار می‌شود، بیان داشت: این مراسم  30 آذر با سخنرانی حجج اسلام رحیمیان و سقای بی‌ریا، محسن الویری و آیت‌الله اراکی در ساختمان امام خمینی(ره) مسجد برپا خواهد شد و اختتامیه نیز 7 دی با حضور آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی و حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی برپا می‌شود. وی درباره دیگر برنامه‌های این هفته یادآور شد:
10 نشست علمی در 7 روز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(قزوین)  با عنوان «آینده‌پژوهی تمدن نوین اسلامی»  در
30 آذرماه، نشست «سیر تکوین تمدن نوین اسلامی» در دانشگاه عالی دفاع ملی، نشست یکم دی‌ماه در دانشگاه شاهد و  نشست دیگری در سالن همایش‌های بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

تعویق اعلام نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان
پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش قرار بود پذیرفته‌شدگان پس از طی مراحل گزینش، از ابتدای آذرماه سر کلاس‌های دوره یکساله صلاحیت حرفه‌ای معلمی در دانشگاه فرهنگیان بنشینند. اکنون که در واپسین روزهای آذرماه قرار داریم هنوز نتایج اعلام نشده‌ است. محمدحسین سلیمی‌جهرمی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌وپرورش درباره علت این تاخیر به ایسنا اظهار داشت: تعدادی از ظرفیت‌ها به دلیل نرسیدن نمرات به حدنصاب علمی، خالی مانده است و موضوع در دست بررسی است تا ظرفیت خالی مانده جذب شود.


Page Generated in 0/0061 sec