printlogo


کد خبر: 150497تاریخ: 1394/9/26 00:00
سلام وطن

  دولت چه زمانی می‌خواهد مباحث اقتصادی را همچون سیاسی‌بازها جدی بگیرد؟ وضعیت اقتصادی به‌جایی رسیده است که فردی پول ندارد چانه فرزند خود را بخیه بزند و آن فضاحت پیش می‌آید! به‌جایی رسیده است که گرانی و تورم تفاوتی با قبل نکرده است و روندش افزایشی است. کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعدیل نیرو می‌کنند و کشاورزان حمایت نمی‌شوند. تدبیری کنید!
حبیبی از روستای نمک‌کوه اراک
  «وطن‌امروز» همچون یک سرباز در لب مرز می‌ماند برای حفظ وطن.
218****0919
  تیتر روزنامتون با بقیه روزنامه‌ها فرق داره من هر روز صبح یه روزنامه «وطن امروز» می‌خرم.
235****0912
  به آقای هاشمی بگویید شما اگر می‌توانید خانواده خود را اداره کنید که به زندان راه پیدا نکنند، نمی‌خواهد نظارت بر دیگر مسؤولان داشته باشید.
300****0912
  چرا سازمان کنفرانس اسلامی برای شیعیان نیجریه و اتفاقاتی که در بلاد مسلمین در حال شکل‌گیری است حرکتی از خود نشان نمی‌دهد. اگر قرار بود یک سازمان نمایشی باشد چرا این‌قدر برایش هزینه شد؟ چرا به داد مسلمین نمی‌رسند؟
سلوکی
  روی پل فردیس برای مترو یک پل دارای پله برقی وجود دارد که اکثراً بسته است. اگر راحتی مردم مدنظر مسؤولان است توجه بیشتری به وضعیت این پل داشته باشند. علاوه بر اینکه این پله برقی همیشه بسته است پل عابر هم بسیار کثیف است و هنگام برف و باران بسیار خطرناک!
عبدی
  باید از برخورد روسیه با ترکیه درس بگیریم. مسؤولان کشورمان گستاخی‌های اردوغان علیه ایران را با لبخند جواب ندهند! باید سفرهای مردم به ترکیه را محدود کرد.
شفیعی‌راد


Page Generated in 0/0048 sec