printlogo


کد خبر: 150506تاریخ: 1394/9/26 00:00
رویدادها

قول نرگس آبیار به دختر شهید مدافع حرم
نرگس آبیار، کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» گفت: اینجا آمدم تا بگویم اگر چیزی می‌دانم و آنچه در واقع علم و تجربه‌ای دارم را در طبق اخلاص آن طور که محدثه جان راحت هست در اختیارش بگذارم و با او باشم و او نیز در کارهایم حضور داشته باشد. به گزارش تسنیم، در مراسم اختتامیه دومین سوگواره خمسه با یک غافلگیری برای حاضران همراه بود و آن اجرای نمایشی توسط محدثه باقری دختر نوجوان شهید مدافع حرم، عبدالله باقری بود. محدثه باقری پس از اجرای قطعه کوتاه نمایشی خود، آن را به نرگس آبیار نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» تقدیم کرد. آبیار نیز که در سالن حاضر بود روی صحنه آمد و گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم، به بنده گفته‌ بودند محدثه دوست دارد فیلمنامه‌نویس و کارگردان شود و فیلم «شیار 143» را خیلی دوست دارد. من اینجا آمدم تا بگویم اگر چیزی می‌دانم و آنچه در واقع علم و تجربه‌ای دارم را در طبق اخلاص آن طور که محدثه جان راحت هست در اختیارش بگذارم و با او باشم و او نیز در کارهایم حضور داشته باشد تا آن چیزی که می‌خواهد محقق شود.

اعتراض به معصومه ابتکار در جشنواره «سینما حقیقت»
شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آذر سینما فلسطین تهران که این روزها میزبان نهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» است شاهد حضور تعداد زیادی از سینماگران، اهالی رسانه، مسؤولان مختلف کشوری و علاقه‌مندان به سینمای مستند بود. شبی که همراه با حواشی بسیاری بود و پس از اکران مستندی با موضوع بحران محیط‌زیست، یکی از بانوان حاضر در سالن سینما، رئیس سازمان محیط‌زیست را خطاب قرار داد و گفت: شما نیز در جنایت محیط‌زیستی رخ داده در کشور شریک هستید. به گزارش مهر، مستند «مادر کشی» به موضوع بررسی بحران آب و تاکید بر اشتباه سیاست سدسازی در سال‌های دور می‌پردازد و از آنجا که دولت هاشمی‌رفسنجانی به ساخت سدها معروف است ذهن بیننده را به آن سمت هدایت می‌کند که در این میان اعتراض شدید تماشاگری را علیه معصومه ابتکار، رئیس‌سازمان محیط‌زیست که از میهمانان ویژه مراسم بود، در پی داشت.

آیین رونمایی از نشان شبکه تهران برگزار شد
آیین رونمایی از نشان شبکه تهران در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور همسر شهید رضایی‌نژاد و خانواده شهید حجت اصغری برگزار شد. به گزارش تسنیم، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران و احسان کاوه مدیر شبکه تهران و حجت‌الاسلام امرودی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از نشان شبکه تهران حضور داشتند. کاوه، مدیر شبکه تهران در ابتدای این نشست تاکید کرد اوایل دی‌ماه شبکه تهران کار خود را شروع می‌کند. وی افزود: این شبکه بنا دارد تولید و توزیع به صورت HD داشته باشد. وی تاکید کرد: تلاش داریم شبکه تهران تبدیل به 3 انتخاب نخست تهرانی‌ها شود و به عنوان شبکه اول برای پیگیری رویدادها و نیازهای مخاطبان استان تهران باشد. در این شبکه قصد داریم با در نظر گرفتن پیچیدگی‌های خاص شهر تهران، انعکاس دهنده نیازها و هدف‌های مردم شهر تهران باشیم. اساس محتوای شبکه بر پایه نیاز مردم استان تهران است و شبکه‌ای تعاملی است. وی با اشاره به لوگوی شبکه تهران گفت: شاکله این نشان در معماری اصیل شهر تهران و بر مرکزیت و پایتختی شهر تهران اشاره دارد.

خندوانه‌ای‌ها با «سه شو» به تلویزیون می‌آیند
نخستین قسمت مجموعه طنز «سه شو» به کارگردانی سیدجواد رضویان از پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود. مجموعه طنز «سه شو» قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه در قالب
50 دقیقه به روی آنتن برود. «سه شو» نگاهی طنزگونه به موضوعات و آسیب‌های اجتماعی جامعه دارد و از مساله‌ای که همیشه مورد توجه و دغدغه‌ مردم بود شروع شده و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد. جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان مجری‌بازیگر برنامه انتخاب شدند و رضا شفیعی‌جم و الیکا عبدالرزاقی بازیگران بخش نمایشی این برنامه هستند که در واقع ترکیبی از هنرپیشگانی است که در برنامه خندوانه با مردم همراه بودند.


Page Generated in 0/0051 sec