printlogo


کد خبر: 150560تاریخ: 1394/9/28 00:00
اخبار

قلعه‌نویی: بازیکنان سرباز از حاج‌صفی یاد بگیرند
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال اهواز و تراکتورسازی که با پیروزی 2 بر صفر تیمش همراه بود، گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، اگر دوستان ناراحت نمی‌شوند باید مطلبی را بگویم و امیدوارم آنهایی که درباره‌شان صحبت می‌کنم، ناراحت نشوند. از استاندار محترم خوزستان خواهش می‌کنم فکری به حال استقلال اهواز کند. تیمی که خودم هم یک سال سرمربی آن بودم و از آقای مقتدایی که فردی ورزشی است، می‌خواهم به فکر این تیم باشد. قلعه‌نویی درباره بازی تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: من از نتیجه راضی هستم اما از بازی بازیکنانم به هیچ عنوان راضی نیستم. قلعه‌نویی درباره اینکه مشکل تراکتورسازی چه چیزی است و آیا قرار است بازیکنان سرباز از این تیم جدا شوند، اظهار داشت: مشکل این است که برخی بازیکنان ما سرباز هستند و در حد و اندازه خود نیستند و فقط اینجا تمرین می‌کنند. من در سپاهان که بودم احسان حاج‌صفی سرباز بود و 2 سال با تمام وجود برای تراکتورسازی بازی کرد و سربازی خود را گذراند. گذراندن سربازی در یک تیم فوتبال برای بازیکنان که بهتر از رفتن به پادگان است اما متاسفانه می‌بینم برخی بازیکنان یک روز می‌گویند می‌رویم و روز دیگر می‌گویند می‌مانیم. آنها به احسان حاج‌صفی نگاه کنند که با تمام وجود 2 سال سربازی‌اش را در تراکتورسازی گذراند و اکنون هم در بوندس‌لیگا بازی می‌کند.

مراسم اختتامیه مسابقه‌های پیشکسوتان ارتش برگزار شد
مراسم اختتامیه مسابقه‌های پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش با حضور جمعی از اهالی ورزش کشور برگزار شد.به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم اختتامیه مسابقه‌های پیشکسوتان و بازنشستگان  ارتش، با حضور دکتر هاشمی‌طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی، دکتر مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی، سرهنگ جمشید فولادی سرپرست سازمان تربیت بدنی و همچنین جمعی از پیشکسوتان ورزش و قهرمانان المپیک از جمله محمد نصیری، اکبر حیدری و... برگزار شد. در این مراسم که در کانون بازنشستگان ارتش برگزار شد، از قهرمانان مسابقه‌های پیشکسوتان ارتش که در 10 رشته و در 2 بخش آقایان و بانوان انجام شده بود با اهدای لوح، مدال قهرمانی و جوایز مختلف تقدیر به عمل آمد. همچنین هدایایی به رسم یادبود به تعدادی از پیشکسوتان ورزش و ارتش کشور اعطا و از آنها تجلیل شد.

گوآردیولا از بایرن‌مونیخ می‌رود
رسانه‌های اسپانیایی از جدایی قطعی سرمربی بایرن‌مونیخ سخن به میان آوردند و تاکید کردند مشکل گوآردیولا برای ماندن در بایرن، پول نیست. به نقل از مارکای اسپانیا، شایعه‌های زیادی درباره جدایی یا ماندن گوآردیولا در بایرن‌مونیخ به گوش می‌رسد. این سرمربی اسپانیایی بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی آلمان اعلام کرد هفته آینده تکلیف او مشخص خواهد شد اما به نظر می‌رسد او می‌خواهد بایرن را ترک کند. روزنامه مارکای اسپانیا از جدایی قطعی گوآردیولا از بایرن‌مونیخ سخن به میان آورد و تاکید کرد سرمربی بایرن برای ماندن در این تیم آلمانی، مشکل مالی ندارد بلکه او به این نتیجه رسیده که دیگر نمی‌تواند در بایرن خوب ظاهر شود. کارل هاینس رومنیگه، رئیس اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ بارها اعلام کرده دوست دارد گوآردیولا در بایرن باقی بماند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این مربی بزرگ را حفظ کند اما به نظر می‌رسد خود گوآردیولا به دنبال جدایی از باواریایی‌ها است.

تعبیر روزنامه فرانسوی از سفر بلاتر به ایران
یک روزنامه فرانسوی از سفر بلاتر به ایران و میانمار به عنوان اتفاقات عجیبی یاد کرد که رئیس فدراسیون جهانی انجام داده است! روزنامه فرانسوی Liberation در مصاحبه با سپ بلاتر درباره موضوعات مختلفی با وی صحبت کرد. بلاتر در گفت‌وگو با این پایگاه اینترنتی عنوان کرد، در زندگی‌اش هیچ کار خلافی انجام نداده است. او که از طرف کمیته اخلاق فیفا محروم شده است و به احتمال زیاد محرومیتش تمدید می‌شود در این مصاحبه گفت: من در زندگی‌ام هیچ کار بدی انجام نداده‌ام که بخواهم خودم را سرزنش کنم. من انسان با وجدانی هستم. این رسانه در ادامه از سفرهای عجیب بلاتر در دوران ریاستش بر بالاترین نهاد فوتبالی جهان سخن گفت و نوشت: بلاتر سفرهای عجیبی در چند سال اخیر داشته که معلوم نیست به چه دلیلی صورت گرفته از جمله سفر به ایران و میانمار که معلوم نیست با چه هدفی صورت گرفته است. به نظر می‌رسد او به جهانی کردن خود فکر می‌کرده است.


Page Generated in 0/0044 sec