printlogo


کد خبر: 150573تاریخ: 1394/9/28 00:00
سلام وطن

  اینکه رئیس‌جمهوری کشورمان برای کشتگان پاریس، ساعاتی نگذشته از حوادث تروریستی در این شهر و با آنکه بومرنگی که 5 سال قبل دولت فرانسه به سوی سوریه پرتاب کرده بود، یک قسمت خیلی جزئی‌اش به سمت خودشان بازگشت، پیام تسلیت می‌دهد و آن حوادث را محکوم می‌کند و برای شیعیان لبنان با تاخیر این کار را انجام می‌دهد و برای شیعیان نیجریه اصلا پیام نمی‌دهد، واقعا موجب تاسف است. ‌ای‌کاش بین بینندگان تئاتر و کنسرت‌های موسیقی و شهدایی که در مراسم اهل بیت(ع) خون‌شان را در راه حق و حقیقت دادند، لااقل فرق نمی‌گذاشتند.
سلیمی‌فرد

  هفته پیش، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بلیت هواپیما رسما گران شد و سازمان تعزیرات که باید جلوی گرانی را بگیرد، اعلام کرد نمی‌تواند جلوی گرانی بلیت هواپیما را بگیرد. حالا حبوبات هم بدون سر و صدا گران شده و برخی حبوب تا 2 برابر افزایش قیمت داشته است. این را که سازمان تعزیرات می‌تواند جلویش را بگیرد! چرا نمی‌گیرد؟
یک هموطن

  واقعاً اقدام رئیس‌جمهور محترم در پیام ندادن برای شهدای نیجریه آن هم در حالی که بلافاصله پس از رخداد پاریس برای کشته‌های این کشور پیام صادر کرد، عجیب، غیرقابل باور و ناراحت‌کننده بود. آیا توجیهی برای این کار دارند؟
تهامی

   لبنیات خیلی گران است و مدیران کارخانه‌ها هم می‌گویند مردم نمی‌توانند محصولات آنها را بخرند و خود کارخانه‌دارها و دامداران هم دارند متضرر می‌شوند. آیا دولت با آنکه 5 سال است از تعیین میزان یارانه برای هر نفر 45 هزار تومان می‌گذرد و آن را افزایش نداده است، نمی‌تواند مبلغ عدم افزایش را به صورت یارانه به کارخانه‌ها و دامداران بدهد تا سلامتی مردم با این گرانی‌ها و به دنبال آن کاهش مصرف لبنیات به خطر نیفتد؟
بهزادیان


Page Generated in 0/0047 sec