printlogo


کد خبر: 150594تاریخ: 1394/9/29 00:00
سرخط خبر

  مدیرکل استاندارد تهران گفت: سوسیس و کالباس با نام تجارتی «ناصح پارس» و آبمیوه با نام‌های تجارتی «کوهرنگ»، «دماوند» و «لواسانات» غیراستاندارد است.
  وزیر ارتباطات: مدیر صفحات اجتماعی خودم در زیگور، کلوب، آپارات، لنزور، اینستاگرام و تبیان هستم.
 معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: میزان واردات در ۷ ماهه نخست امسال حدود 1/5 میلیارد دلار و میزان صادرات در مدت مشابه حدود ۳ میلیارد دلار بوده است.
 سومین فراخوان ثبت‌نام اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد و متقاضیان می‌توانند از 15 اسفند با مراجعه به آدرس
WWW.ees.ict.gov.ir/web/loanنسبت به مطالعه راهنمای مربوط و تکمیل مدارک و ثبت‌نام اقدام کنند.
  علی عسکری با حکم هیات مدیره به‌عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید منصوب شد.
  رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: شعبه رسیدگی به پرونده فروش آلومینیوم المهدی قرار عدم صلاحیت رسیدگی به شایستگی هیأت داوری ماده ۲۰ قانون برنامه سوم توسعه را صادر کرد.
  مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه در مجموعه راه‌آهن مصوب شد یارانه راه‌آهن به شرکت‌های ریلی شفاف شود و در بودجه مصوب بیاید، گفت: باید شرکت‌های ریلی ظرف ۱۰ سال در اقتصاد کشور سودده شوند.
  در دهمین اجلاس وزرای عضو سازمان تجارت جهانی در کنیا عضویت افغانستان به صورت رسمی از سوی کشورهای عضو آن مورد تایید قرار گرفت.
 معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: هیچگاه چنین زمان طولانی‌ در تاریخ اقتصاد مسکن کشور نداشته‌ایم که قیمت این کالا ثابت بماند حتی اگر براساس شاخص‌های تورم محاسبه کنیم، حتی می‌توان نام آن را کاهش قیمت مسکن گذاشت.
  پس از موافقت رهبران کنگره آمریکا با آزادسازی صادرات نفت، کنگره آمریکا نیز به لغو ممنوعیت 40 ساله صادرات نفت این کشور رای مثبت داد.
  مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به مطالبات 7 هزار میلیارد ریالی شرکت مخابرات از دولت و ملت، همه استان‌ها را مکلف کرد تا پایان سال جاری 30 درصد از این مطالبات را وصول کنند.
  تولید 10 مدل خودروی سنگین ازجمله کامیون و کامیونت در شرکت‌های خودروسازی داخلی متوقف شد.
 مرکز آمار ایران نتایج شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در سال ۱۳۹۳ را اعلام کرد. شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در سال ۱۳۹۳ با 1/16 درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۲ به عدد 0/192 رسید در حالی که این شاخص در سال ۱۳۹۲ عدد 4/165 بوده و نسبت به سال ۱۳۹۱، 3/28 درصد افزایش یافته بود. این شاخص جز فصل زمستان در سایر فصل‌های سال مورد بررسی (۱۳۹۳) روند افزایشی داشته است. این شاخص در فصل بهار با 3/14 درصد بیشترین افزایش را نسبت به فصل قبل داشته است.
 


Page Generated in 0/0056 sec