printlogo


کد خبر: 150619تاریخ: 1394/9/29 00:00
اخبار

آخرین وضعیت پورحیدری از زبان همسرش
فریده شجاعی از مردم خواست باز هم برای سلامتی همسرش دعا کنند. فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پورحیدری، اظها‌ر کرد: وضعیت منصور امروز بهتر از روز گذشته(جمعه) است البته پزشکان جواب نهایی را درباره وضعیتش نداده‌اند و قرار است کمیسیون پزشکی درباره وضعیتش تشکیل شود و تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد. وی با اشاره به اینکه پورحیدری خواهان حضور در تبریز شده است، گفت: منصور خیلی دوست دارد به همراه استقلال به تبریز برود، اما پزشکان این اجازه را به او نمی‌دهند، چراکه سفر و همچنین تماشای مسابقه از نزدیک به او استرس زیادی وارد می‌کند و این برای پورحیدری خیلی بد است. همسر منصور پورحیدری در پاسخ به این پرسش که چرا روز گذشته (جمعه) سطح هوشیاری این پیشکسوت استقلال بالا و پایین شده بود، گفت: در این‌باره باید پزشکان نظر قطعی را بدهند. خو‌شبختا‌نه شرایط بهتر است. شجاعی در پایان ضمن تشکر از مردم ا‌ضافه‌ کرد‌: از همه کسانی که به بیمارستان آمدند و در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. همچنین از همه مردم که برای ما دعا می‌کنند متشکرم. از همه آنها می‌خواهم که دعای خیرشان را از ما
دریغ نکنند.

بدنساز تیم‌ملی امید دیپورت شد
بدنساز تیم‌ملی فوتبال امید ایران که برای حضور در اردوی بندر عباس راهی ایران شد از فرودگاه دیپورت شد. تیم‌ملی امید ایران برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی راهی بندرعباس شده است. تیم‌ملی امید بعد از اتمام مرحله اول انتخابی المپیک 5-4 اردو برگزار کرده که همه خارج از ایران بوده است. تیم امید در راستای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک با کن استید به عنوان مربی بدنساز به توافق رسید و قرار شد این مربی به صورت روزمزد و فقط در اردوهای تیم ملی امید حاضر شود. در همین راستا این مربی با توجه به اینکه همواره اردوهای تیم امید خارج از ایران بوده فرصت حضور در ایران را پیدا نکرده است. با توجه به برگزاری اردوی پیش‌روی تیم‌ملی امید در شهر بندرعباس، استید برای اولین بار فرصت حضور در ایران را پیدا کرد. این مربی اسکاتلندی راهی ایران شد و به فرودگاه امام خمینی رسید اما در اتفاقی عجیب نتوانست در کشورمان حضور پیدا کند و دیپورت شد. این مربی به دلیل اینکه در روادید و مدارک حضورش در ایران مشکلی وجود داشته به امارات دیپورت شده و قرار است هر چه زودتر مشکل او برطرف شود و به ایران بازگردد.

غیاثی: آقای قهرمانی گفتی از تو خواسته‌اند یک بازی را در بیاوری
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: آقای قهرمانی یادت است که برای گرفتن یک داوری پیش من و عسگری گریه کردی؟! سیدرضا غیاثی، رئیس اسبق کمیته داوران درباره صحبت‌های محسن قهرمانی مبنی بر اینکه به صحبت‌های غیاثی توجهی نمی‌کنم زیرا او نه قضاوتی داشته نه پرچمی زده، گفت:آقای قهرمانی مردی نبود فتاده را پای زدن! اگر شما غیاثی را نمی‌شناسی و سن‌ شما به داوری‌هایم قد نمی‌دهد می‌توانی از بزرگ‌ترهایت سوال کنی که در جام تخت جمشید قضاوت کرده‌ام. در ضمن شما همان فردی نبودی که آمدی پیش من و حسین عسگری گریه کردی تا یک داوری بگیری! آقای قهرمانی شما همان فردی نبودی که جان دخترت را قسم خوردی و گفتی آقای... گفته که بازی را در بیاورم اگرنه چنین و چنان می‌شود؟! شما نگفتی که شاهدم هم آقای... است. اجازه بده من صحبت نکنم زیرا در آن‌صورت فوتبال منفجر می‌شود و دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. شما همانی نیستی که نزد دکتر دادگان هم حرف‌های دیگری زدی؟ غیاثی تصریح کرد: من مثل دوستانت نبودم که بخواهم بروم و علیه تو شهادت بدهم. نباید فتاده را پای بزنی ولی شما مثل فغانی و ترکی به خاطر اشتباه فنی محروم نشده بودی، شما به‌خاطر مسائل انضباطی و پشت‌پرده محروم شده بودی. آن هم به گفته خودت برای یک خانم مستحق و فقط به‌خاطر 2 میلیون تومان. من اگر گفتم بهتر بود به داوری بازنمی‌گشتی به‌خاطر این بود که آبرومند‌تر از داوری کنار بروی. اگر هم می‌خواستی خداحافظی کنی آیا بهتر نبود به عنایت و اصفهانیان می‌گفتی تا برایت مراسم می‌گرفتند تا به قول دوستانت غریبانه نمی‌رفتی؟! من اگر گفتم بهتر بود بازنگردی صلاح تو را خواستم. حرف بدی نزدم.
 


Page Generated in 0/0066 sec