printlogo


کد خبر: 150656تاریخ: 1394/9/30 00:00
سرخط خبر

  سیدمحسن محمودی، رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: بالاترین قیمت برای هر کیلو هندوانه باکیفیت، ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.
 شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در سال گذشته 3/31 درصد افزایش داشته است.
 مرتضی بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی کسری ۲۰۰ میلیارد دلاری داریم.
 وزارت اقتصاد در بخشنامه‌ای به ادارات کل اقتصادی استان‌ها درباره ممنوعیت خرید خودروهای سواری خارجی و خرید خودروی بنزین‌سوز اعلام کرد: طبق تصویبنامه هیات وزیران خرید خودروهای بنزین‌سوز و چینی ممنوع است.
 امیر امینی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۵۰ میلیارد دلار پروژه زیربنایی در زمینه راه و راه‌آهن با بیش از ۴۰ هزار کیلومتر طول برای نیل به اهداف توسعه پایدار منطقه در حال اجراست.
 وزیر نیرو از طلب ۴۵۰۰ میلیارد تومانی صنعت برق از مشترکانش خبر داد و گفت: صنعت برق نمی‌تواند این طلب را وصول کند.
 علی چگینی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن با بیان اینکه برنامه بازپرداخت ۴۰ و ۶۰ ساله تسهیلات خرید مسکن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، گفت:‌ در برنامه ششم توسعه پیشنهاد ایجاد صندوقی مخصوص پرداخت تسهیلات مسکن را داده‌ایم.
  عبدالناصر همتی، مدیر عامل بانک ملی گفت: 8  بانک دولتی در سال گذشته 89هزار و 200 میلیارد ریال هزینه‌های عمومی (غیر سود سپرده‌ای) داشتند و براساس قانون بودجه، سالانه 10 تا 15 درصد به آن اضافه می‌شود.
  رئیس کل گمرک ایران درباره‌ واگذاری ساختمان‌های گمرک ایران به سازمان اموال تملیکی به عنوان انبار اظهار کرد: این ساختمان‌ها برای نگهداری قاچاق کالا تهیه نشده‌اند و نمی‌توان از همه آنها در این جهت استفاده کرد.
  مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:  در هفته جاری قراردادهای بندری به ارزش ۳۷۷۰ میلیارد تومانی امضا شد و طرح توسعه چابهار هم آماده امضا با هند است.
 رئیس اتاق بازرگانی ایران به تشریح برخی انتقادها درباره پیش‌نویس برنامه ششم توسعه پرداخت و گفت پیش‌بینی رشد اقتصادی 8 درصدی در برنامه ششم واقع‌بینانه نیست.
  دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور از ثبت‌نام حدود 500 هزار نفر از کارگران در سامانه ثبت اطلاعات خبر داد و از کارگران خواست برای ساماندهی بهتر و سریع‌تر وضعیت بیمه و بهره‌مندی از خدمات درمانی در سامانه 30001633 ثبت‌نام کنند.
 


Page Generated in 0/0054 sec