printlogo


کد خبر: 150662تاریخ: 1394/9/30 00:00
نبض جامعه

معاون سازمان بهزیستی خبر داد
پرداخت یارانه 50هزار تومانی به چندقلوها
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از پرداخت یارانه به خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر به مبلغ 50هزار تومان در ماه خبر داد. حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در این باره به تسنیم اظهار داشت: براساس مصوبه شورایعالی رفاه قرار است به ازای هر فرزند سه‌قلو و بیشتر ماهانه 50 هزار تومان به خانواده‌ها پرداخت شود. وی عنوان کرد: این پرداخت فقط مربوط به خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر است و درباره خانواده‌های دارای فرزند دوقلو فقط درصورت احراز نیازمندی این اقدام صورت می‌گیرد. به گفته معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، در حال حاضر اعتباری در حدود 4میلیارد تومان برای این امر درخواست شده که به محض تخصیص به سازمان بهزیستی به خانواده‌ها پرداخت می‌شود. وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر خدمات دیگر مانند تغذیه کمکی یا پرستار برای این خانواده‌ها، یادآور شد: در مصوبه یادشده برای این موارد برآورد هزینه‌ای وجود ندارد.

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی
سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ دی‌ماه ۹۴ را به خدمت فراخواند. به گزارش«وطن‌امروز»، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های کاردانی، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگه آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۴ دریافت کرده‌اند را به خدمت فراخواند. براساس این گزارش، مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنها یکم دی‌ماه سال ۹۴ است، موظفند روز سه‌شنبه اول دی‌ماه در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگه معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.
گفتنی است، آن گروه از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفینامه به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.همچنین همه مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون و برگه معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز، از جمله شناسنامه  را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت باید به همراه داشته باشند.

 


Page Generated in 0/0048 sec